وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که ۲۲ نفر از خدمه ایرانی یک نفتکش را که پیشتر توسط آمریکا توقیف شده بود، تحویل گرفته و شبکه العربیه هم مدعی انتقال آنها به ایران شده است.
۱ مطلب
وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد که ۲۲ نفر از خدمه ایرانی یک نفتکش را که پیشتر توسط آمریکا توقیف شده بود، تحویل گرفته و شبکه العربیه هم مدعی انتقال آنها به ایران شده است.