ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بیانیه ای نوشت: آقای توانگر اعلام نموده که کمبود قانون درباره عفاف و حجاب وجود ندارد و نیاز به قانون جدید هم نیست! در حالی که در نامه سه صفحهای بهمن ماه سال گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر به رئیس مجلس، توضیح داده شده است که عمده دلایل مشکل عفاف و حجاب، قانون مصوب مجلس است که افراد ضعیفالحجاب را مجرم نامیده و برای آنها دستگیری و محاکمه پیشبینی کرده است.