کد خبر: 135911
A
اختصاصی دیده بان ایران

شهرداری تهران به کارکنان واحدهای نظارتی و حراستی خود راهبری قطار آموزش می دهد

شنیده های حاکی از آن است که شهرداری تهران در حرکتی ناشیانه اقدام به آموزش راهبری قطار به تعداد زیادی از کارکنان واحدهای نظارتی و حراستی شهرداری کرده است. گذشته از اهداف اینگونه حرکات، آموزش بی برنامه به افراد غیر متخصص کار بسیار خطرناک و عجیبی است.

شهرداری تهران به کارکنان واحدهای نظارتی و حراستی خود راهبری قطار آموزش می دهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در تمام دنیا مشاغلی که با جان مردم سر و کار دارند بسیار حساس هستند. از جمله‌ی این مشاغل میتوان سیستم های حمل و نقل ریلی، هوایی، زمینی، دریایی و ... را برشمرد. این از آن جهت است که جان مردم حفظ گردد و آنها به سیستم مذکور اعتماد کنند و از آن استفاده کنند. مترو نیز یکی از آن سیستم‌های مهم است که توجه بسیار زیادی را می طلبد، تا جاییکه برخی از کارکنان آن از جمله راهبران قطار باید شرایط خاصی اعم از مدرک دانشگاهی مرتبط، آزمون‌ ورودی، آزمون‌های سخت پزشکی، مصاحبه‌های تخصصی، دوره‌های تئوری و عملی سخت و آزمون‌های تئوری و عملی را برای احراز شغل مورد نظر داشته باشند.

برخوردهای مدیریت شهرداری در سه دهه‌ی اخیر با مترو، تدابیر غیر حرفه‌ای برای اداره کردن چنین سیستم پیچیده ای را نشان می‌دهد.

شنیده های دیده بان ایران؛ حاکی از آن است که شهرداری تهران در حرکتی ناشیانه اقدام به آموزش راهبری قطار به تعداد زیادی از کارکنان واحدهای نظارتی شهرداری  کرده است. گذشته از اهداف اینگونه حرکات، آموزش بی برنامه به افراد غیر متخصص کار بسیار خطرناک و عجیبی است. 

حال، زاکانی نه تنها غیر قانونی منصوب شده است، نه تنها انتصاب فامیلی کرده است، نه تنها شهرداری را به بازی گرفته است، نه تنها کار غیر قانونی میکند، بلکه با جان مردم نیز بازی میکند.

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر