کد خبر: 140976
A

وزیر علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌: صحبت‌های دانشجویان را بشنوید

محمد علی زلفی گل ضمن تأکید به اینکه مدیران دانشگاه و اساتید باید نسبت به همدلی و گفتگو با دانشجویان اهتمام بیشتری داشته باشند گفت: در حادثه دانشگاه شریف شخصاً به دانشگاه رفتم و دانشجویان را شنیدم.

وزیر علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌: صحبت‌های دانشجویان را بشنوید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه فوق العاده شورای معین با جمعی از رؤسای دانشگاه‌های تهران و مدیران این وزارتخانه گفت: بنده به عنوان وزیر علوم نهایت تقدیر و تشکر را از رؤسای دانشگاه‌ها در مدیریت حوادث اخیر را دارم. این شرایط را در سال ۸۸ خودم در دانشگاه تجربه کرده‌ام و می‌دانم سختی‌های کار چیست. نکاتی هم در این جلسه مطرح شد برای کمک به دانشگاه‌ها است. البته تفاوت‌هایی در دانشگاه‌ها وجود دارد که سبک و سیاق مدیریت دانشگاه‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

وزیر علوم با اشاره به اینکه در ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود گفت: در حادثه دانشگاه شریف شخصاً به دانشگاه رفتم و صحبت‌های دانشجویان را شنیدم، برخی با احساسات پاک و برخی با هیجان نکات خود را بیان کردند؛ لازم است مدیران دانشگاه و اساتید محترم نسبت به همدلی و گفتگو با دانشجویان اهتمام بیشتری داشته باشند و مسائل و نکات ایشان را بشنوند و راهنمایی لازم را داشته باشند. دانشجویان کشور، فرزندان ما هستند و همه ما نسبت به آنها مسئولیت داریم و باید حداکثر کمک را داشته باشیم.

در این جلسه رؤسای دانشگاه‌های تهران به ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری کلاس‌های درس، فضای عمومی دانشگاه، رفاهیات و برخی مشکلات دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها پرداختند و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز نکات و نظرات خود را مطرح کردند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر