کد خبر: 140986
A
واکنش دانشگاه تهران به خبر اخراج زیباکلام:

دانشگاه تهران اعلام کرد: زیباکلام چهار سال پیش بازنشسته شده است/ اتاق زیباکلام تخلیه نشده و با دانشجویان پایان نامه دارد

ابراهیم متقی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه دکتر زیبا کلام چهار سال قبل یعنی درسن ۷۰ سالگی بازنشسته شده است گفت: آیا برای پنج استاد دیگر بازنشسته نیز درس گذاشته ایم که ایشان با مابقی متفاوت باشند؟

دانشگاه تهران اعلام کرد: زیباکلام چهار سال پیش بازنشسته شده است/ اتاق زیباکلام تخلیه نشده و با دانشجویان پایان نامه دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ابراهیم متقی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در واکنش به خبر اخراج صادق زیبا کلام به تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران گفت: دکتر زیبا کلام چهار سال قبل یعنی درسن ۷۰ سالگی بازنشسته شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۸ استاد در دانشکده فعالیت دارند که حتی به اندازه کافی برای استادان درس وجود ندارد  بنابراین وقتی فردی بازنشسته میشود  نباید چنین توقعی داشت.
وی با بیان اینکه دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران حداکثر احترام را برای زیبا کلام قایل است گفت: در چهار سالی که از بازنشستگی ایشان میگذرد حتی اتاقشان از نظر قانونی تخلیه نشده است و ایشان رفت و آمد دارند بطوریکه حتی ایشان با دانشجویان نیز پایان نامه دارند.

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی در پایان خاطر نشان کرد:  آیا برای  پنج استاد دیگر بازنشسته نیز درس گذاشته ایم که ایشان با مابقی متفاوت باشند؟

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر