کد خبر: 147051
A

رئیس سازمان سنجش: قطع اینترنت برای صیانت از کنکور کمترین کار است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری گفت: به منظور جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری اقدامات زیادی انجام شده که کمترین آن قطع اینترنت است. : فقط نگران این هستیم که با دستگاه‌های پیشرفته‌تری در سر جلسه امتحان عکس بگیرند و مطالب امتحانی را ارسال کنند.

رئیس سازمان سنجش: قطع اینترنت برای صیانت از کنکور کمترین کار است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالرسول پورعباس در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری درباره جلوگیری از تقلب در آزمون سراسری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری کارهای زیادی انجام شده که کمترین آن، قطع اینترنت است؛ در واقع صدها پیش‌بینی دیگر نیز صورت گرفته است.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: همه دستگاه‌های سیگنال‌یاب ما به‌روزرسانی شده‌اند. قدرت این دستگاه‌ها را افزایش داده‌ایم و زمان لازم برای کارکرد آن‌ها را تقریباً ۲ برابر کرده‌ایم.

پورعباس خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است تا کنکور به خوبی برگزار شود. همه مسیرها و راه‌های تقلب را بسته‌ایم و فقط نگران این هستیم که با دستگاه‌های پیشرفته‌تری در سر جلسه امتحان عکس بگیرند و مطالب امتحانی را ارسال کنند.

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با مصوبه شورای امنیت پای کار هستند و امیدواریم آزمون سراسری امسال در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

نوبت اول پنجاه و سومین آزمون سراسری، امسال و در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر