کد خبر: 147066
A

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر: فرانسوی ها به رهبری توهین کردند چون امروز مانع اصلی جبهه استکبار شخص ایشان است/ نباید اجازه داد تعدادی اندکی بدحجاب به وجه شهر آسیب وارد کنند

یوسف جمالی امام جمعه بوشهر: آنان می‌دانند که امروز مانع اصلی جبهه استکبار و استعمار شخص مقام معظم رهبری است و در مقابل تفکرات و مکتبی که امروز الحمدلله در سراسر دنیا به گوش آزادیخواهان می‌رسد، دشمنان با انواع توطئه، ترفند و دسیسه مقاومت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر: فرانسوی ها به رهبری توهین کردند چون امروز مانع اصلی جبهه استکبار  شخص ایشان است/ نباید اجازه داد تعدادی اندکی بدحجاب به وجه شهر آسیب وارد کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و با بیان اینکه این بانوی بزرگ اسلام مادر ۴ شهید صحرای کربلا است اظهار داشت: ام‌البنین (س) که از جایگاه ویژه‌ای در جامعه اسلامی برخوردار است به‌عنوان یکی از الگوهای، مادران جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، نقش زن در جامعه و خانواده را بسیار مهم دانست و بیان کرد: زنان نقش حیاتی در خانواده و اجتماع دارند و مادران و همسران شهدا به‌عنوان الگو مادران و زنان معرفی شده است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مادران و همسران شهدا الگو مردم محسوب می‌شوند گفت: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف موظف خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان فریضه عینی، تعیینی و همیشگی و این مهم تکلیف برای همگان مشخص کرده است.

وی با محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی علیه مقام معظم رهبری گفت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول گرامی اسلام (ص) در کارنامه خود دارد که اقدام توهین‌آمیز این نشریه فرانسوی علیه مقام معظم رهبری محکوم می‌شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ادامه داد: آنان می‌دانند که امروز مانع اصلی جبهه استکبار و استعمار شخص مقام معظم رهبری است و در مقابل تفکرات و مکتبی که امروز الحمدلله در سراسر دنیا به گوش آزادیخواهان می‌رسد، دشمنان با انواع توطئه، ترفند و دسیسه مقاومت می‌کنند.

جمالی، با اشاره به ۱۷ دی سالروز اجرا طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان، افزود: وقتی رابرت مرداک یهودی با راه‌اندازی امپراتوری رسانه‌ای اعلام می‌کند که تمام هدف جنگ فرهنگی، از تأثیر انداختن نقش مادر در جامعه است، دشمن جبهه و هدف خود را مشخص کرده است و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار برده‌اند.

وی ادامه داد: وقتی موضع دشمن اینگونه اعلام می‌شود، مؤمنان نمی‌توانند در اهداف دشمنان با موضوع حجاب به آسانی عبور کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، عده‌ای که حجاب آنها ناقص است و یا ضعیف الحجاب هستند این افراد از دایره انقلاب خارج نیستند و اینگونه نیست که اگر کسی حجاب آن ضعیف بود از این چرخه خارج باشد گرچه کار اشتباهی است، اما حساب این گروه با کسانیکه به قصد دهن‌کجی به خون پاک شهدا کشف حجاب می‌کنند متفاوت است.

امام جمعه موقت بوشهر، تأکید کرد: در این راستا ما نمی‌توانیم یک رفتار نسبت به هر دو گروه داشته باشیم، مسلما مؤمنین نمی‌توانند بپذیرند افرادی که تعداد آنها هم اندک است، کشف حجاب کنند، چراکه همین تعداد اندک هم به جامعه آسیب وارد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با بیان اینکه بانوان بوشهری نجیب‌ترین بانوان کشور معرفی شده‌اند، گفت: نباید اجازه داد تعدادی اندکی بخواهند به وجه شهر آسیب وارد کنند، مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران نمی‌پذیرند و نسبت به این موضوع گلایه‌مند هستند.

جمالی، افزود: نمی‌شود یک خانم که کشف حجاب کرده وقتی وارد یک مجموعه و یا دستگاهی می‌شود به آن خدمات داده شود و وقتی به آن مجموعه تذکر داده می‌شود بی‌اعتنایی می‌کند، اجرا قانون یک مطالبه همگانی است.

وی به قانون حجاب پرداخت و با بیان اینکه این قانون را شورای انقلاب فرهنگی ابلاغ کرده است گفت: لازم است این قانون در جامعه اعمال و عملیاتی شود و رعایت اصل حجاب در جامعه یک ضرورت دینی و شرعی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با گرامیداشت ۱۹ دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم افزود: در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ مردم قم، آخرین میخ‌ها بر تابوت نظام منحوس شاهنشاهی‌ کوبیدند.

امام جمعه موقت بوشهر، به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه پرداخت و بیان کرد: هر چند دولت و دست‌اندرکاران در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش می‌کنند اما باز کردن بند و گره‌ها از پای اقتصاد با کمک مبانی دینی، علمی، متخصصین جوان وخوش‌فکر و تجربه‌های به دست آمده و اقدامات شجاعانه و قطع دست افراد سودجو می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ادامه داد: در اجاره منازل که امروز جوانان قصد ازدواج دارند با مشکل مواجه هستند که ان‌شاءالله با تدبیر دست‌اندرکاران این مشکلات رفع شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر