کد خبر: 149954
A

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: روزنامه سازندگی بر آتش آشوب دمیده و با سیاه‌نمایی آرامش روانی مردم را بهم ریخت

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه درباره حکم توقیف روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران نوشت: نشان دادن تصویری سرکوبگر، بدون آزادی و پر از سیاهی از جامعه ایران، خلاصه تیتر‌ها و مطالب ماه‌های گذشته این روزنامه است.

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: روزنامه سازندگی بر آتش آشوب دمیده و با سیاه‌نمایی آرامش روانی مردم را بهم ریخت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روز گذشته هیئت نظارت بر مطبوعات رأی به توقیف روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران داد و پس از آن اظهارنظرهای مختلفی در این خصوص از سوی فعالان رسانه‌ای صورت گرفت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (جوان) در ادامه نوشت: روزنامه سازندگی در ماه‌های اخیر در به هم ریختن آرامش روانی و ذهنی مردم نقش ایفا کرد و در جا‌هایی همپای رسانه‌های فارسی زبان غربی که ضدیتشان با ایران عیان است، پیش رفت. نشان دادن تصویری سرکوبگر، بدون آزادی و پر از سیاهی از جامعه ایران، خلاصه تیتر‌ها و مطالب ماه‌های گذشته این روزنامه است.

از تمسخر کنگره بانوان در ایران همراه با عکس همسر رئیس‌جمهور و استهزای نژادپرستانه کشور‌های مهمان در ایران، تا حمایت از سلبریتی‌های حامی آشوب، دروغ‌نویسی در مورد دریافت مالیات از اموات، دمیدن بر آتش آشوب، تخریب و سیاه‌نمایی موضوع مولدسازی و موارد دیگر، همه موضوعاتی هستند که این روزنامه طی ماه‌های اخیر به آن‌ها پرداخت و پررنگ‌شان کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر