کد خبر: 150597
A

رشیدی کوچی: درباره مسمومیت‌های زنجیره‌ای به سرنخ‌های رسیده‌اند/ به خاطر ابعاد امنیتی اطلاعات را رسانه‌ای نمی‌کنند

اینده مردم مرودشت در مجلس تاکید کرد: اینکه گفته می شود مسمومیت‌ها از طرف گروه خاصی است حدس و گمان است ولی قطعا نهادهای امنیتی در حال بررسی موضوع به صورت جدی هستند. در هیچ کدام از دانش اموزانی که دچار مسمومیت شده اند نابینایی نداشتیم فقط سرگیجه و حالت تهوع بوده است.

رشیدی کوچی: درباره مسمومیت‌های زنجیره‌ای به سرنخ‌های رسیده‌اند/ به خاطر ابعاد امنیتی اطلاعات را رسانه‌ای نمی‌کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس برخی از نقاط کشور گفت: این موضوع دارد فراگیر می شود و واقعا نگران کننده است. این مسئله قطعا ابعاد امنیتی دارد، نمی تواند اتفاقی باشد و باید نهادهای امنیتی به این موضوع ورود جدی داشته باشند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اگر به این مسئله سریعتر رسیدگی نشود و عوامل و عواملین آن مشخص و دستگیر نشوند حتما تبدیل به یک آسیب جدی در کشور می شود

وی ادامه داد: قرار است این موضوع با توجه به اینکه ابعاد امنیتی دارد در کمیسیون شوراها با حضور مسئولان امنیتی بررسی کنیم. البته نهادهای امنیتی به مسئله ورود داشته اند و یک ماه و نیم است که در حال بررسی موضوع هستند و به سرنخ های هم رسیده اند اما از لحاظ ابعاد امنیتی این اطلاعات را رسانه ای نکرده اند. از بعد اجتماعی‌ و روانی باید رسانه ها به این مسئله بپردازند. 

نماینده مردم مرودشت در مجلس تاکید کرد: اینکه گفته می شود از طرف گروه خاصی است حدس و گمان است ولی قطعا نهادهای امنیتی در حال بررسی موضوع به صورت جدی هستند. در هیچ کدام از دانش اموزانی که دچار مسمومیت شده اند نابینایی نداشتیم فقط سرگیجه و حالت تهوع بوده است.

در هفته های اخیر موارد متعددی از مسمومیت ها در مدارس دختران در چند نقطه کشور از جمله قم روی داد. مقامات مسوول می گویند عمدی و هدف عاملان آن منع دختران از تحصیل است.   

منبع: عصر ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر