کد خبر: 150804
A

تکرار مسمومیت‌ها و تجمع اعتراضی والدین

گفته شده که والدین دانش‌‎آموزان و جمعی از شهروندان معترض در برابر ساختمان‌های آموزش و پرورش در برخی شهر‌های کشور تجمع کرده و خواستار رسیدگی به این حوادث شده اند.

تکرار مسمومیت‌ها و تجمع اعتراضی والدین

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ موج مسمومیت سریالی دانش آموزان که چندین ماه پیش از قم شروع شده و به بروجرد و تهران رسیده بود حالا به شهر‌های بیشتری در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است و مسئولان نیز همچنان در این خصوص اظهارات ضدونقیضی مطرح می‌کنند.

براساس گزارش‌ها، امروز نیز در مدارس برخی شهر‌های کشور از جمله در تهران، همدان، اصفهان، فارس، ارومیه، رشت، زنجان، لاهیجان، شهریار، صفادشت و ... دانش‌آموزان مسموم شده‌اند.

همچنین گفته شده که والدین دانش‌‎آموزان و جمعی از شهروندان معترض در برابر ساختمان‌های آموزش و پرورش در برخی شهر‌های کشور تجمع کرده و خواستار رسیدگی به این حوادث شده اند.

برخی منابع خبری نیز مدعی حضور نیرو‌های امنیتی و بازداشت برخی معترضان شده اند.

در روز‌های گذشته برخی مراجع تقلید از جمله آیت الله جوادی آملی ضمن انتقاد شدید از مسمومیت دانش آموزان، خواستار شناسایی و برخورد با عوامل این حوادث شده بودند.

ابراهیم رئیسی و برخی دیگر از مسئولان این مسمومیت‌ها را ادامه "التهاب آفرینی دشمنان" برای ایجاد "بلوا و آشوب" در کشور دانسته اند.

با این حال با گذشت بیش از دوم از آغاز این مسمومیت ها، اما تاکنون-براساس گفته مسئولان_ کسی در این خصوص بازداشت نشده است.

منبع: آفتاب 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر