کد خبر: 153342
A

استاندار بوشهر: همه معلمان باید بسیجی باشند

استاندار بوشهر گفت: توزیع سرانه دانش‌آموزی در مناطق محروم به آموزش و پرورش واگذار می‌شود که در این حوزه باید عدالت رعایت شود.

استاندار بوشهر: همه معلمان باید بسیجی باشند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد محمدی‌زاده شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این دستگاه آموزشی و پرورشی در جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش آینده جامعه را رقم می‌زند و می‌تواند تفکر دینی و انقلابی در نسل‌های آینده نهادینه کند.

وی با قدردانی از اقدامات آموزش و پرورش استان بوشهر در اسکان میهمانان نوروزی در کلاس‌های مدارس خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش توجه به برنامه فرهنگی در نوار ساحلی است که باید این مهم ضمن آسیب‌شناسی برنامه‌های ایام نوروز امسال، برای نوروز آینده ضمن رفع نواقص و مشکلات، پایگاه‌های فرهنگی با مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در سواحل استان بوشهر تقویت شود و توسعه یابد.

استاندار بوشهر ظرفیت ۱۱ هزار معلم و ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در استان را برای اجرای طرح‌های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تجربه موفق فعالیت‌های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز در سواحل استان بوشهر مستند سازی و توسعه یابد.

محمدی‌زاده باتأکید بر توجه به حل مشکلات درمانی دانش‌آموزان نیازمند، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موظف کرد نسبت به حل مشکلات درمانی این دانش‌آموزان اقدام و نیاز آنان را برطرف کند و گزارش آن در شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

وی تشکیل ستاد پشتیبانی آموزشی برای تحت پوشش قرار گرفتن سوادآموزان در نقاط مختلف شهر، روستا و مناطق عشایری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اقدامات انجام شده در زمینه رتبه‌بندی معلمان در شهرستان‌ها و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بوشهر در مصاحبه مسئولان این حوزه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید همه معلمان بسیجی باشند گفت: نباید معلم غیر بسیجی در استان بوشهر وجود داشته باشد، معلمی موفق است که بسیجی باشد و با تفکر بسیجی به فعالیت‌های دانش‌آموزان توجه کند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر