کد خبر: 154384
A

«سلطان سفید» بازداشت شد/ اعتراف به انتفال ۲۴۸ کیلوگرم شیشه در کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع ماده مخدر شیشه معروف به "سلطان سفید" با اعتراف به انتقال ۲۴۸ کیلو گرم در کشور خبر داد.

«سلطان سفید» بازداشت شد/ اعتراف به انتفال  ۲۴۸ کیلوگرم شیشه در کشور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با رصد و پایش و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عامل اصلی سرشبکه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه که در شهرهای مختلف کشور  اقدام به توزیع می‌کرده در یکی از محلات سطح شهرستان زاهدان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران زبده پلیس مبارزه با موادمخدر پس از ساعت‌ها پایش مداوم مخفیگاه تحت نظر گرفته شده در اقدامی به موقع و سریع با هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

وی تصریح کرد: فرد دستگیر شده عامل اصلی سرشبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع شیشه به صورت گسترده فعالیت می‌کرد.

سردار جلیلیان افزود: متهم موصوف به نام اختصاری ع.ر چندین پرونده در استان های مختلف کشور داشته که یک پرونده قضایی انتقال مقدار 60 کیلوگرم شیشه به استان فارس و نیز دو پرونده قضایی انتقال  188 کیلو گرم مواد افیونی از نوع شیشه به استان تهران تحت تعقیب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده که در بازجویی و تحقیقات پلیس از این عامل اصلی توزیع به انتقال مقدار 248 کیلوگرم شیشه اعتراف کرده است.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر