کد خبر: 155299
A
پس از اثبات ادعای دروغ، درباره برخورد با بیماران محجبه؛

مطب پزشک مشهدی فک پلمب شد

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مطب پزشک متخصصی که طبق ادعاها بخاطر خودداری از ویزیت بانوی محجبه در مشهد مهر و موم شده بود، روز چهارشنبه فک پلمب شد.

مطب پزشک مشهدی فک پلمب شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مطب پزشک متخصصی که طبق ادعاها بخاطر خودداری از ویزیت بانوی محجبه در مشهد مهر و موم شده بود، روز چهارشنبه فک پلمب شد.

سید کاظم غفاریان افزود: با توجه به نگرانی‌های رسانه‌ای ایجاد شده در خصوص ممانعت پزشک از ویزیت یک بانوی بیمار، ظهر امروز با توجه به نیاز مردم و نیز رفع نسبی برخی دغدغه‌ها در خصوص ارائه خدمات مطلوب به بیماران نسبت به فک پلمب مطب پزشک اقدام شد.

وی بیان کرد: اما همچنان پرونده از طریق شورای انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دست بررسی است.

غفاریان ادامه داد: در ۲۶ فروردین سال جاری پرونده ای بر اساس ادعای شاکی تشکیل و برای رسیدگی به هیات انتظامی بدوی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارجاع شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این پرونده بر اساس قوانین جاری در حال بررسی بود اما متاسفانه شتاب زدگی برخی رسانه ها به ویژه در فضای مجازی، موجب ایجاد فضایی نا آرام و واکنش هایی در این زمینه شد.

غفاریان افزود: شرایط خاص ایجاد شده منجر شد تا با توجه به جمیع ملاحظات و مشکلات پیش آمده، اقدام به پلمب مطب شود.

وی گفت: تردیدی وجود ندارد که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با گوشی شنوا و زبانی پاسخگو و بازویی توانمند برای تأمین حقوق بیماران و نیز محیطی آرام برای خدمتگزاران سلامت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

غفاریان افزود: پزشکان انسان‌های دلسوز، با اخلاق و دین مداری هستند که بر اساس قسم پزشکی خود به همه بیماران با هر نوع نگرش و دین و آیین خدمت می کنند و گواه آن خدمات ارزشمند این قشر در دوران همه گیری کرونا بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر