کد خبر: 155679
A

جلال محمودزاده نماینده مجلس:صحرایی در حد مدیریت وزارت آموزش و پرورش نیست

جلال محمود زاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی درباره علت انتخاب صحرایی توسط دولت برای تصدی وزارت آموزش و پروش در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه دایره انتخابات مدیران آقای رئیسی آنقد محدود است که وقتی وزرای ایشان استیضاح یا برکنار می‌شوند، معاونین این افراد جایگزین‌شان می‌شوند. خب اگر آقای نوری در بحث آموزش و پرورش مشکلاتی داشت بالطبع معاون وی نمی‌تواند در حوزه مدیریت از وزیر باشد.

جلال محمودزاده نماینده مجلس:صحرایی در حد مدیریت وزارت آموزش و پرورش نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جلال محمود زاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی درباره علت انتخاب صحرایی توسط دولت برای تصئی وزارت آموزش و پروش در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه دایره انتخابات مدیران آقای رئیسی آنقد محدود است که وقتی وزرای ایشان استیضاح یا برکنار می‌شوند، معاونین این افراد جایگزین‌شان می‌شوند. خب اگر آقای نوری در بحث آموزش و پرورش مشکلاتی داشت بالطبع معاون وی نمی‌تواند در حوزه مدیریت از وزیر باشد.

صحرایی عملکرد موفقی در دانشگاه فرهنگیان نداشت

این نماینده مجلس اظهار کرد:  دولت باید نیروی توانمندی در حد آموزش و پرورش را معرفی کند. علاوه بر این بدنه وزارتخانه باید وزیر معرفی را بپذیرد. آقای صحرایی عملکرد موفقی در دانشگاه فرهنگیان نداشت و به جای مدیریت اقناعی به شکل چکشی دانشگاه فرهنگیان را مدیریت می‌کرد. اگر این رویکرد مدیریتی به وزارت آموزش و پرورش نیز منتقل شود با توجه به مشکلاتی که فرهنگیان امروز در حوزه مسائل مالی دارند، بدون شک چالش‌های این وزارتخانه را بیش از پیش تعمیق می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر