کد خبر: 16920
A

بیانیه آغاز فعالیت کمپین مطالبات شهروندی و عوارض

عوارض همان بهای خدماتی است که خواستار آن هستیم. بهره‌مندی از خدمات و امکانات هزینه دارد و هزینه آن عوارض است. شهرداری به عنوان نهاد محلی و مدنی، متولی اصلی اداره امور خدماتی، عمرانی و نوسازی شهری است. که ارائه هر نوع خدمات نیازمند یاری شهروندان را می طلبد.

بیانیه آغاز فعالیت کمپین مطالبات شهروندی و عوارض

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ کمپین  مطالبات شهروندی و عوارض آغاز به کار کرده است متن بیانیه تشکیل این کمپین در ذیلل آمده است: 

 

عوارض همان بهای خدماتی است که خواستار آن هستیم. بهره‌مندی از خدمات و امکانات هزینه دارد و هزینه آن عوارض است. شهرداری به عنوان نهاد محلی و مدنی، متولی اصلی اداره امور خدماتی، عمرانی و نوسازی شهری است. که ارائه هر نوع خدمات نیازمند یاری شهروندان را می طلبد ،  از این رو ما به عنوان سازمان های مردم نهاد برخاسته از دل شما مردم به کمک این نهاد مردمی آمده تا قدمی کوچک در توسعه شهر خود داشته باشیم و در آینده بهتر آن سهیم باشیم 

ما با ایجاد کمپین مطالبات شهری ، از تمام تهرانی ها می خواهیم تا سهم خود را از آبادانی شهر پرداخت کنند و ما را در امر زیبا سازی و تجهیز شهرمان یاری نمایند.

بخشی از اهداف ایجاد کمپین بدین شرح است.

1-  آشنایی شهروندان با انواع عوارض شهری ، نحوه پرداخت و جوایز خوش حسابی

2-  آشنایی شهروندان با فرآیند وصول تا هزینه کرد عوارض شهری

3-  آشنایی شهروندان با نحوه محاسبه عوارض

4-  تشویق شهروندان به پرداخت به موقع عوارض به عنوان یک وظیفه شهروندی در ازای دریافت خدمات

5-  معرفی دستگاه های دولتی به شهروندان که از پرداخت عوارض شهری خودداری می کنند و..

اعضای این کمپین را از امروز اینگونه خواهید دید:  1- با طرح های میدانی و حضور در خیایان های شهر و در پشت چراغ قرمز ها و توزیع تک برگ های آموزشی  2- در شبکه های اجتماعی و مجازی 3- در میان پیامک های تلفن همراه خود و هر جایی در این شهر که قدم می زنید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر