ضرب و شتم یک دانش آموز در بابل مازندران/ آموزش و پرورش : پیگیری می کنیم
رییس اداره آموزش و پرورش بابل براساس متنی که روز یکشنبه در اختیار رسانه ها قرار داد اعلام کرد که بعد از اطلاع و طرح شکایت والدین دانش آموز در اولین فرصت، موضوع در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت
 
                                                                                                به گزارش سایت دیده بان ایران؛ انتشار فیلم کوتاهی از ضرب و شتم یک دانش آموز در بابل مازندران از سوی مدیر مدرسه در فضای مجازی باعث شد در این ارتباط رییس آموزش و پرورش این شهرستان دستور بررسی و پیگیری موضوع دهد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بابل براساس متنی که روز یکشنبه در اختیار رسانه ها قرار داد اعلام کرد که بعد از اطلاع و طرح شکایت والدین دانش آموز در اولین فرصت، موضوع در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت.
مهدی اسدی امیری بیان داشت: پس از بررسی اولیه مشخص شد ادعای مطرح شده از سوی شاکی با اظهارات مدیر و تعدادی از دانشآموزان در این رابطه، متفاوت است.
وی افزود: بر این اساس واحدهای بازرسی و حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل هماکنون در حال رسیدگی و بررسی دقیق صحت و سقم این موضوع هستند و تا حصول نتیجه پیگیری ها ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا
 
      
       
                                        
                                                                     
                                        
                                                                        
                                 
                                        
                                                                        
                                 
                                        
                                                                        
                                 
                                        
                                                                        
                                 
                                        
                                                                        
                                 
                                        
                                                                     
                                        
                                                                    