کد خبر: 175021
A

جزییاتی از درگیری چند زندانی موادمخدر در بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شب گذشته(یکشنبه شب) تعدادی از زندانیان بند موادمخدر زندان مرکزی بوشهر با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری با حضور و اقدام به موقع نیروهای انتظامی و حفاظتی زندان، بدون بروز هر گونه خسارت و مشکلی پایان یافت.

جزییاتی از درگیری چند زندانی موادمخدر در بوشهر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شب گذشته(یکشنبه شب) تعدادی از زندانیان بند موادمخدر زندان مرکزی بوشهر با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری با حضور و اقدام به موقع نیروهای انتظامی و حفاظتی زندان، بدون بروز هر گونه خسارت و مشکلی پایان یافت.

اکبر پورات روز دوشنبه اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت پس از بروز درگیری میان چند زندانی موادمخدر زندان مرکزی بوشهر در شامگاه دیروز به سرعت وارد بند شده و با خاتمه دادن به درگیری، آرامش را در بند برقرار کردند.

وی افزود: در جریان این درگیری، یکی از زندانیان اقدام به آتش‌ زدن پتوی مورد استفاده در داخل بند می کند که دود ناشی از آن، موجب ایجاد دود و آلودگی برای دقایقی در بند موادمخدر زندان شد که ۶ زندانی دچار دودگرفتگی برای بررسی شرایط جسمی به بهداری زندان منتقل و پس از ساعتی به بند بازگشتند..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با اقدام به موقع نیروهای حفاظتی زندان، این درگیری هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر