کد خبر: 182963
A

پلیس: پلمب ۳ واحد صنفی در قم به دلیل روزه خواری

پلیس استان قم، گفت: با افرادی که در ملاءعام نیز اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد. در این طرح بیش از ۴۳ تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوری‌ها داده شده؛ همچنین ۳۴ اخطار پلمب صادر و ۳ واحد متخلف پلمب شده است که برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند.

پلیس: پلمب ۳ واحد صنفی در قم به دلیل روزه خواری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی برای نظارت بیشتر بر فعالیت واحد‌های صنفی اغذیه فروشی، رستوران‌ها و کافه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۴ تیم نظارتی از جبهه اصناف قرارگاه ثارالله به همراه عوامل پلیس اماکن در محدوده بعضی از میادین و محله‌های سطح استان به گشت زنی پرداخته و ضمن نظارت بر کلیه غذاخوری‌های محدوده‌های مختلف، واحد‌های متخلف را نیز شناسایی کردند.   

به نقل از روابط عمومی پلیس استان قم، وی بیان کرد: در این طرح بیش از ۴۳ تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوری‌ها داده شده؛ همچنین ۳۴ اخطار پلمب صادر و ۳ واحد متخلف پلمب شده است که برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند.  

 میرحیدری با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد، افزود: با افرادی که در ملاءعام نیز اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.   

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه رمضان تصریح کرد: مسافران و زائران نیز باید از واحد‌های صنفی که در همین خصوص مجوز لازم را کسب کردند، استفاده کنند.   

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر