?>
کد خبر: 222961
A

جزئیات اختلال گسترده در پیام‌رسان‌های ایتا و بله

براساس اعلام پیام‌رسان‌های ایتا و بله، انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این دو پیام‌رسان، ارتباط کاربران آن‌ها از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد تا ۹:۰۰ صبح جمعه قطع شد. هم‌اکنون بله به حالت عادی بازگشته، اما ایتا همچنان با اختلال مواجه است.

جزئیات اختلال گسترده در پیام‌رسان‌های ایتا و بله

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، بر اساس اعلام پیام‌رسان‌های ایتا و بله، انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این دو پیام رسان، ارتباط کاربران آن‌ها از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد تا ۹:۰۰ صبح جمعه دوم خردادماه قطع شد.

پیام‌رسان «ایتا» دیروز اعلام کرد که بامداد جمعه دوم خردادماه به‌مدت حدود ۹ ساعت دسترسی به این پیامرسان قطع خواهد شد. این قطعی به‌دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی «ایتا»، این عملیات از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد جمعه آغاز شده و تا ساعت ۹:۰۰ صبح ادامه داشت. در این بازه زمانی، کاربران امکان دسترسی به این پیام‌رسان را نداشتند.

مدیریت ایتا با اعلام این خبر، از کاربران خواسته است برای اختلال موقت در سرویس شکیبا باشند. به گفته این مجموعه، تلاش بر آن است که خدمات با «کوتاه‌ترین وقفه» به حالت عادی بازگردد.

هم اکنون پیام‌رسان بله به حالت عادی بازگشته است اما ایتا همچنان با اختلال مواجه است.

منبع: تسنیم 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر