بازگشت متخصصان روس نیروگاه اتمی بوشهر: هفته آینده
مدیرعامل شرکت روساتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفتههای آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازمیگردند.
به گزارش دیدبان ایران، به نقل از ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روساتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.»
ایسنا لیخاچف همچنین عنوان کرد که روساتم آماده حلوفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.