کد خبر: 31383
A

هتلینگ و ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر بهره برداری شد

همزمان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ملایر، هتلینگ و ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان دکتر غرضی این شهر بهره برداری شد.

هتلینگ و ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر بهره برداری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر شامگاه شنبه در این آیین اظهار کرد: 30 میلیارد ریال برای اجرای هتلینگ و 25 میلیارد ریال برای احداث ساختمان و سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر هزینه شده است.
محمدرضا توکلی افزود: هتلینگ بیمارستان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و شامل طرح هایی همچون لابی، بخش اطفال، رستوران، نگهبانی و سر درب ورودی و بخش های تاسیساتی، رفاهی، بهداشتی و تجهیزات است.
وی ادامه داد: ساختمان بخش سی تی اسکن بیمارستان نیز بهره برداری شد که در مجموع 25 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و خرید دستگاه سی ای اسکن هزینه شده و بزودی سی تی اسکن تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.
توکلی بیان کرد: هتلینگ بیمارستان غرضی در چهار محور تاسیسات و ساختمان، بهداشت، رفاهی، تجهیزات و پزشکی در 9 ماه گذشته با اختصاص اعتبارات لازم آغاز شد که تاکنون بیش از 90 درصد اعتبارات جذب شده و بزودی 100 درصد مابقی نیز جذب می شود.
توکلی بیان کرد: طرح انبار دارویی بیمارستان نیز که عملیات اجرایی آن یک سال گذشته با سفر معاون درمان کشور آغاز شد که 25 میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده و 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بیمارستان تامین اجتماعی غرضی ملایر دارای 141 تخت فعال و 30 پزشک متخصص و عمومی است و دارای بخش های فعالی همچون جراحی، اعصاب، سی سی یو، آی سی یو و زنان است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر