کد خبر: 32317
A

استاندار گیلان: معتادان، برنامه محور به سمت درمان قطعی پیش بروند

استاندار گیلان گفت: باید به گونه ای حرکت کنیم که معتادان به صورت کاملاً برنامه محور، به سمت ترک اعتیاد و درمان قطعی پیش بروند.

استاندار گیلان: معتادان، برنامه محور به سمت درمان قطعی پیش بروند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی سالاری در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده ، روی ظرفیت مرکز ماده 16 کار کنیم؛ اگر برای اشتغال معتادان فکری نشود، یقیناً مجدد پس از یک دوره کوتاه به اعتیاد دچار می شوند.
وی تأکید کرد: زمانی مرکز 16 موفق خواهد بود که بتواند معتادان درحال درمان را به گونه‌ای آموزش دهد که فرد پس از ترخیص از مرکز و بازگشت به اجتماع، وارد بازار کار شده و برای همیشه از اعتیاد دور شود چرا که اعتقاد دارم حداقل 50 درصد ریشه‌ اعتیاد، بیکاری است.
سالاری ضمن تأکید بر عملیاتی کردن فعالیت‌ها و جلسات مرتبط با این حوزه گفت: در جلسات با برنامه ورود کنید، رمز موفقیت ما در این بخش کارگروهی است.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه بایستی جامعه را به سمتی هدایت کنیم که پویایی داشته باشد، اظهار کرد: با تقویت برنامه‌هایی نظیر پیاده‌روی خانوادگی، می توان زمینه را برای بالندگی و پویایی هر چه بیشتر جامعه انسانی استان فراهم ساخت.
2007
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر