کد خبر: 32420
A

توافق دانشگاه علوم انتظامی ناجا با دانشگاه پلیس روسیه برای توسعه همکاری ها

دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا و دانشگاه پلیس وابسته به وزارت کشور روسیه (ام.و.د) برای توسعه همکاری ها در عرصه های پژوهشی و آموزشی و تبادل تجربیات توافق کردند.

توافق دانشگاه علوم انتظامی ناجا با دانشگاه پلیس روسیه برای توسعه همکاری ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا روز پنجشنبه در دیدار با سرلشکر ایگور کالینی چنکو رئیس دانشگاه پلیس وابسته به وزارت کشور روسیه، در خصوص توسعه همکاری ها و تعامل در زمینه های آموزشی و پژوهشی گفت وگو و تبادل نظر کرد.
در این دیدار، دو طرف توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه های پلیس دو کشور را تشریح کردند.
سرلشکر ایگور کالینی چنکو با استقبال از همکاری دانشگاه پلیس وابسته به وزارت کشور روسیه با دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا، آن را برای دو طرف سودمند و قابل توجه خواند.
مقام روس با اشاره به علاقه مندی برای توسعه همکاری ها با طرف ایرانی خاطرنشان کرد که هیات ایرانی اولین هیات خارجی است که از دانشگاه پلیس روسیه بازدید کرده است.
وی بر اهمیت تبادل تجارب آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه پلیس روسیه و دانشگاه علوم انتظامی تاکید کرده و خواهان اهتمام بیشتر برای توسعه همکاری ها در عرصه های آموزشی و پژوهشی شد.
سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا نیز در ادامه دیدار ظرفیت ها و توانمندی های این دانشگاه را برای طرف روسی تشریح کرد.
وی گفت: دانشگاه علوم انتظامی از تجارب گسترده و توانمندی های وسیع در عرصه های علمی و پژوهش و انتشارات برخوردار است و می توانیم در این عرصه ها و موضوعات مهم مورد توجه دو طرف ازجمله در آموزش مبارزه با جرایم همکاری های خوبی داشته باشیم.
سردار بختیاری که در چارچوب برنامه سفر خود از دانشگاه پلیس روسیه وابسته به وزارت کشور (ام.و.د) و مرکز آموزش مهارت های حرفه ای پلیس روسیه در اطراف مسکو بازدید کرده است، از طرف روسی برای دیدار از دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا دعوت کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر