کد خبر: 32926
A

فرمانده سپاه گچساران: افزایش خدمات عام‌المنفعه راهبرد بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: افزایش خدمات عام‌المنفعه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف از راهبردهای اصلی بسیج است.

فرمانده سپاه گچساران: افزایش خدمات عام‌المنفعه راهبرد بسیج است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه از شروع گشت‌های محله‌ای بسیجیان با هدف ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با هفته بسیج در شهرستان گچساران خبر داد.
وی بیان کرد: این طرح ابتدا به صورت محدود در چند محله و در مرحله بعدی در مناطق شهری و روستایی با همکاری بسیجیان اجرا خواهد شد.
نورایی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اقدام های مهم عام‌المنفعه بسیج ذکر کرد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران اجرای دوره‌های آموزشی کاهش اعتیاد در مدارس و محله‌ها، فعالیت در زمینه پاکسازی محلات مسکونی آسیب زا و درمان را از دیگر بخش‌های این طرح عنوان کرد.
نورایی تصریح کرد: اجرای دوره‌های جهادی در مناطق محروم به صورت بلندمدت و استقرار به مدت سه تا پنج سال تا حل مشکلات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نیز از برنامه‌هایی است که می‌تواند به کاهش محرومیت کمک کند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: 40 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج (29 تا پنج آبان تا پنج آذر) در شهر دوگنبدان و روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.
نورایی اظهار داشت: همایش بزرگ بسیجیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، رقابت‌های ورزشی و غبار روبی گلزار شهدا از عمده‌ترین این برنامه‌هاست.
وی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری دعای ندبه در جوار شهدای گمنام و افتتاح استخر شنا را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در این شهرستان است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر