کد خبر: 33552
A
معاون رییس جمهوری مطرح کرد؛

نبایستی از قدرت شبکه مجازی و روابط عمومی ها غافل باشیم/ نقش روابط عمومی ها در عبور از مشکلات، خیلی مهم است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، گفت: از قدرت شبکه های مجازی، اطلاع رسانی و روابط عمومی نبایستی غافل باشیم و با شیوه های دُرست انتقال اخبار خواهیم توانست در جامعه جریان سازی کنیم.

نبایستی از قدرت شبکه مجازی و روابط عمومی ها غافل باشیم/ نقش روابط عمومی ها در عبور از مشکلات، خیلی مهم است

 دیده بان ایران: "معصومه ابتکار" در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که عصر روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست به خوبی به موضوع توسعه پایدار و نقش روابط عمومی ها پرداخته شد.

وی افزود: روابط عمومی ها با نگاهی فراتر و به صورت ملی و جهانی به موضوع توسعه پایدار نگاه کنند. 
 
ابتکار تصریح کرد: روابط عمومی کارکرد بالایی دارد و فقط یکی از این کاربردها جنبه فرهنگی آن است. 
 
وی در ادامه بیان داشت: در برنامه ششم توسعه کشور، مباحث توسعه پایدار ذکر شده است و بایستی  بعنوان ضرورت های ملی به آن نگاه کنیم.
 
معاون رییس جمهوری در ادامه گفت: خانواده ها و اقتصاد سالم، نقش موثر و غیر قابل انکاری در توسعه پایدار دارند. 
 
ابتکار تأکید کرد: بایستی موضوع خانواده را در کانون توجه قرار دهیم و این مسئله مهم کشور و جهان است و نباید فراموش کنیم که سرآغاز آسیب های اجتماعی از خانواده ها شروع می شود. 
 
وی افزود: اعتیاد ضررهایی زیادی به خانواده ها و جامعه وارد می کند و روابط عمومی ها نباید خود را از این موضوع جدا بدانند چون که موضوع اعتیاد، موضوع همه جامعه است و هر فردی را تهدید می کند. 
 
روابط عمومی ها می توانند مردم را به پای کار بکشانند
 
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه، اظهار داشت: خشونت از خانواده ها شروع می شود و به جامعه می رسد و می توانیم با آموزش و ترویج فرهنگ گفتگو در زمینه کاهش خشونت، موثر باشیم و نقش روابط عمومی ها در این خصوص موثر و سازنده است. 
 
ابتکار تصریح کرد: روابط عمومی ها جدا از کار اداری خود، می توانند در خصوص پیشگیری از رفتارهای غلط، نقش موثری داشته باشند. 
 
وی افزود: روابط عمومی ها می توانند در سایر مسائل اجتماعی، مردم را به پای کار بکشانند که حادثه اخیر زلزله استان کرمانشاه و حضور پر رنگ مردم در کمک رسانی، یکی از آنها است. 
 
ابتکار در ادامه، گفت: اصلاح الگوی مصرف انرژی، اصلاح الگوی مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت غذا و اصراف مسائلی هستند که نمی توانیم بگوییم در حیطه کار روابط عمومی ها نیست.
 
وی تصریح کرد: چند برابر استانداردهای جهانی در ایران آب مصرف می شود و این موضوعی است که روابط عمومی ها به خوبی می توانند به آن ورود پیدا کنند. 
 
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به قدرت رسانه ها، گفت: از قدرت شبکه های مجازی، اطلاع رسانی و روابط عمومی نبایستی غافل باشیم و با شیوه های دُرست انتقال اخبار خواهیم توانست در جامعه جریان سازی کنیم.
 
ابتکار در پایان بیان کرد: با پرداختن به مسائل اجتماعی، خواهیم توانست که از مشکلات عبور کنیم و نقش روابط عمومی ها در این خصوص خیلی مهم است. 
 
تیتر برتر: سجاد صفری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر