کد خبر: 35119
A

میز خدمت بسیجیان به مردم در مساجد فردیس تشکیل می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: یکی از مهم ترین برنامه های هفته گرامیداشت بسیج، میز خدمت رسانی بسیج به مردم در مساجد محله های این شهرستان تشکیل می شود.

میز خدمت بسیجیان به مردم در مساجد فردیس تشکیل می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ پاسدار دوم علی لشگری عصر چهارشنبه در همایش کارمندان بسیجی شهرستان فردیس افزود: در این طرح تیم ها در زمینه هایی نظیر پزشکی عمومی و تخصصی، مشاوره های حوزه کشاورزی ،حقوقی ،مدیران ادارات شهرستان برای پاسخگویی به شهروندان خدمات ارایه می کنند.
وی با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است ، اظهار داشت:بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه بسیج تا کنون از آزمون ها سربلند بیرون آمده است، افزود: بسیج به معنای تربیت آحاد مردم و تبدیل نیروهای مردمی فعال و مجاهد است.
وی با اشاره حادثه زلزله در کرمانشاه، گفت: در این حادثه همه مردم، ارگان ها و امکانات با هم بسیج شده و به مردم آسیب دیده کمک کردند.
لشگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، افزود: برای تحقق این مهم باید دایره بسیج را گسترش دهیم و با ترویج تفکر و روحیه بسیجی نوجوانان و جوانانی ایثارگر تربیت کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: پیروزی جبهه مقاومت مقابل داعش نشان از گسترش فرهنگ بسیجی در نقاط مختلف دنیا است. تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی موجب پیروزی جبهه مقاومت در مقابل دشمنان اسلام شد.
لشگری افزود: دشمنان اسلام به دنبال جایگزینی برای داعش در منطقه هستند می خواهند با تشکیل گروهی با تفکر و اعتقادات داعشی که ریشه در وهابیت دارد، اسلام را از بین ببرند اما نمی دانند که جوانان بسیجی همواره بیدارند و در مقابل استکبار ایستادگی می کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر