کد خبر: 35391
A

کمک نقدی هیات صلیب سرخ قبرس به زلزله زدگان کرمانشاه تسلیم سفیر ایران در نیکوزیا شد

هیات صلیب سرخ جمهوری قبرس ضمن اعلام همدردی دوباره با خانواده های آسیب دیدگان و بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه، کمک نقدی ای خود به زلزله زدگان غرب ایران را تسلیم سفیر جمهوری اسلامی ایران در نیکوزیا پایتخت این کشور کرد.

کمک نقدی هیات صلیب سرخ قبرس به زلزله زدگان کرمانشاه تسلیم سفیر ایران در نیکوزیا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به دنبال وقوع زلزله غم انگیز کرمانشاه، فوتینی پاپادوپولوس رئیس صلیب سرخ جمهوری قبرس بلافاصله با ارسال پیام تسلیت به سفیر جمهوری اسلامی ایران در قبرس، مراتب همدردی خود را با ملت و دولت ایران اعلام کرد.
بنا به اعلام سفارت کشورمان در قبرس، در ملاقات امروز هیات صلیب سرخ با سفیر ایران، طرف قبرسی با ابراز همدردی دوباره با خانواده قربانیان، چکی شامل کمک ارزی صلیب سرخ را برای کمک به زلزله زدگان کشورمان اهداء کرد.
اعضای هیات قبرسی در این دیدار با پرس و جو از آخرین تحولات مربوط به این حادثه و روند رسیدگی به آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله، مراتب همدردی و همبستگی خود را با ملت ایران، آسیب دیدگان و بازماندگان قربانیان این حادثه اظهار کردند.
به گزارش ایرنا،
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه، دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر