کد خبر: 56808
A

دغدغه های رئیس دانشگاه آزاد و برخی تشکل های دانشجویی این دانشگاه از زبان یک دانشجو

محمد یک دانشجوی دانشگاه آزاد است. او با تشریح وضعیت دانشگاه آزاد، به جلسه ای با دکتر تهرانچی رئیس وقت دانشگاه آزاد اشاره می کند که محتوای روایت نقل شده نشان می دهد " مسئولان دانشگاه و برخی نمایندگان دانشجویان دغدغه های دیگری داشتند " این دانشجو به روایت دیدار یک ماه گذشته پرداخته و می گوید: دیروز جلسه ای با آقای تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد داشتیم به مناسبت 16 آذر توی جلسه دبیرکل اتحادیه ها و دوستان بسیج صحبت کردند یکی از ناراحتی های آنها این بود که چرا هنوز دانشگاه آزاد انقلابی نشده است! مثلا برای نمک ریختن آیت الله هاشمی رفسنجانی را آن مرحوم خطاب میکردند. یکی دیگه از دغدغه های دوستان این بود که چرا برخی از مدیران دوره آیت الله هاشمی هستند و اینها بیرون ننداخته اید. یکی از خانم ها خیلی ناراحت بود که چرا در دانشگاه علوم و تحقیقات اتوبوس ها تفکیک جنسیتی نشده و دختر و پسر کنار هم می نشینند.

دغدغه های رئیس دانشگاه آزاد  و برخی تشکل های دانشجویی این دانشگاه  از زبان یک دانشجو

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ظهر روز سه شنبه هفته جاری بود یک اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در محیط دانشگاه دچار سانحه شد؛ سانحه ای که منجر به کشه شدن 10 دانشجو زخمی شدن دست کم 30 دانشجوی این دانشگاه شد. 

شدت سانحه رخ داده به حدی شدید بود که مسئولان دانشگاه مجبور به تعطیلی دانشگاه شدند. دانشگاهی که بیش از 42 هزار دانشجو دارد واز پرجمعیت ترین واحد های دانشگاهی ایران محسوب می شود. 
 
برخی از مسئولان دانشگاه از همان ساعات اولیه در واکنش به پیگیری خبرنگاران و برای فرار از واقعیت ناگوار اتفاق افتاده مدعی شدند که سکته عامل اصلی واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان بوده است. ادعایی که بعد از ظهر همان روز ازفرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و ساعاتی بعد از سوی پزشکی قانونی رد شد. 
 
از همان ساعات اولیه حادثه دانشجویان در واکنش به اتفاقات رخ داده به مشکلات عدیده دانشگاه و بی توجهی مسئولان اشاره کردند. دانشگاهی که سال هاست از اتوبوس های فرسوده و غیر ایمن استفاده می کند. 
 
محمد یک دانشجوی دانشگاه آزاد است. او  با تشریح وضعیت دانشگاه آزاد، به جلسه ای با دکتر تهرانچی رئیس وقت دانشگاه آزاد اشاره می کند که محتوای روایت نقل شده نشان می دهد " مسئولان دانشگاه و برخی نمایندگان دانشجویان دغدغه های دیگری داشتند "
 
این دانشجو به روایت دیدار یک ماه گذشته پرداخته و می گوید: دیروز جلسه ای با آقای تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد داشتیم به مناسبت 16 آذر توی جلسه دبیرکل اتحادیه ها و دوستان بسیج صحبت کردند یکی از ناراحتی های آنها این بود که چرا هنوز دانشگاه آزاد انقلابی نشده است! مثلا برای نمک ریختن آیت الله هاشمی رفسنجانی را آن مرحوم خطاب میکردند. 
یکی دیگه از دغدغه های دوستان این بود که چرا برخی از مدیران دوره آیت الله هاشمی هستند و اینها بیرون ننداخته اید. یکی از خانم ها خیلی ناراحت بود که چرا در دانشگاه علوم و تحقیقات اتوبوس ها تفکیک جنسیتی نشده و دختر و پسر کنار هم می نشینند. 

 

این دانشجو همچنین خاطر نشان کرد: در همان جلسه با رئیس دانشگاه آزاد یکی از دوستان بسیجی گفتند اگر دانشگاه آزاد می خواهد استاد بورسیه جذب کند لازم است این نکته را رعایت کند تا حتی یک نفر از غیر غیر از تفکر انقلابی وارد دانشگاه نشود 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر