کد خبر: 65256
A

دستگیری ضاربان مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان

پنجشنبه شب حوالی ساعت ۲۳ چند فرد ناشناس مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزل وی با ضربات متعدد چاقو زخمی و بلافاصله از محل متواری شدند. فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت که دو نفر از مظنونین که از عوامل اصلی به شمار می‌رفتند و دلایل و مدارک لازم نیز در این رابطه وجود داشت توسط پلیس دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری ضاربان مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: پنجشنبه شب حوالی ساعت ۲۳ چند فرد ناشناس مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزل وی با ضربات متعدد چاقو زخمی و بلافاصله از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ضمن حضور مأموران در محل بلافاصله مجروح توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال و از آنجا نیز برای مداوا بیشتر به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شد، تصریح کرد: مأمورین با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند نفر مظنون را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این زمینه پلیس آگاهی خراسان شمالی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان و همچنین مرجع قضائی موفق شدند متهمان اصلی را شناسایی کنند، ادامه داد: دو نفر از مظنونین که از عوامل اصلی به شمار می‌رفتند و دلایل و مدارک لازم نیز در این رابطه وجود داشت توسط پلیس دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ضاربان با انگیزه شخصی اقدام به این کار کرده بودند، تاکید کرد: متهمان نهایتاً بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مظاهری با اشاره به اینکه، پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود و با افرادی که بخواهند این امنیت و آرامش را خدشه دار کنند با قدرت برخورد خواهد کرد از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر