کد خبر: 87871
A

پلیس امنیت عمومی تهران: برگزاری مراسم‌ عروسی و عزا و همایش‌ها و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل است / تمدید محدودیت یک هفته ای برای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تاکید کرد که برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا و همایش ها و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل است. وی افزود: به دنبال ابلاغ استانداری و مصوبه ستادمقابله با کرونا در استان تهران محدودیت یک هفته ای برای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک یک هفته دیگر نیز تمدید شد و از امروز تا پایان هفته فعالیت آنها ممنوع است.

پلیس امنیت عمومی تهران: برگزاری مراسم‌ عروسی و عزا و همایش‌ها و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل است / تمدید محدودیت یک هفته ای برای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ نادر مرادی ، به دنبال ابلاغ استانداری و مصوبه ستادمقابله با کرونا در استان تهران محدودیت یک هفته ای برای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک یک هفته دیگر نیز تمدید شد و از امروز تا پایان هفته فعالیت آنها ممنوع است.

وی ادامه داد: بر این اساس آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه، تالارهای پذیرایی، چایخانه ها و سفره خانه ها و قهوه خانه، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی تا پایان هفته تعطیل خواهند بود. همچنین کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه این موارد به صنوف مربوطه ابلاغ شده است، گفت: بر این اساس با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد. همچین مواردی مانند فعالیت برای مشتریان خاص و خصوصی و ویژه و ... نیز به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و این مراکز باید برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا تعطیل باشند.

مرادی همچنین از اجرای ششمین مرحله طرح بازدید و نظارت از قهوه خانه ها و واحدهای صنفی خبر داد و گفت: در این طرح از ۳۳واحد صنفی در بازار تهران بازدید شد و هفت قهوه خانه متخلف با دستور قضائی پلمب شد. همچنین بازدیدهای ما از دیگر صنوف نیز ادامه خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر