کد خبر: 97188
A

«مدل» کلیپ تکیه معاون الملک بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری مدلینگی که در تکیه معاون الملک شهر کرمانشاه اقدام به هنجارشکنی کرده بود، خبر داد.

«مدل» کلیپ تکیه معاون الملک بازداشت شد

سرهنگ حسن حیدری گفت: پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون الملک کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

حیدری تصریح کرد: در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدلینگ مقابل دوربین های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا و طی روزهای گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.

وی با ابراز تاسف از هنجارشکنی صورت گرفته آن هم در مکانی که سال هاست محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: پلیس این ساختارشکنی ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می کند.

حیدری گفت: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جزو خواسته‌ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می داند با چنین افرادی برخورد قانونی را بکند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر