کد خبر: 97888
A

مردی در نظام آباد با کمک همدستش دست و پای زن سابقش را بست و پس از شکنجه اموال او را سرقت کرد+جزییات

مردی که از خانه همسر سابقش در تهران سرقت میلیاردی طلا و جواهر کرده بود شناسایی و به دام افتاد.

مردی در نظام آباد با کمک همدستش دست و پای زن سابقش را بست و پس از شکنجه اموال او را سرقت کرد+جزییات

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری مردی خبر داد که با همکاری همدستش از منزل همسر سابقش به زور اموالی به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" اظهار کرد: یکم مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت به عنف برای رسیدگی تخصص در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: شاکی توضیح داد، ساعت 7 بعداز ظهر روز جمعه در خیابان نظام آباد در منزل شخصی ام در حال استراحت بودم که خانمی میانسال زنگ آیفون را زد و خود را از خیرین و شرکت های نیکوکاری معرفی کرد و با توجه به اینکه من فرزند معلول دارم و زیر نظر کمیته امداد می باشد درب را گشودم .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، خانم میانسال به جلوی درب واحد مراجعه و زمانی که درب واحد را به روی وی باز کردم ناگهان این زن دهانم را گرفت و به همراه آقایی که همسر سابقم می باشد به زور داخل منزلم شدند. پس از بستن دست و پاهایم تلفن همراه، وجه نقد، طلا و مقداری لوازم منزلم به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال سرقت و مرا در همان وضعیت رها و از محل گریختند که با سر و صدای من همسایگان از موضوع مطلع و به منزلم مراجعه و دست و پای مرا باز کردند.

سرهنگ مجیدی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه همسر شاکی در غرب تهران شناسایی شد، ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی به همراه خانمی که پیش تر وی را در پارک نزدیک محل سکونت شاکی دیده بود، معترف شد.

مرد تهرانی دزد خانه همسرش از آب درآمد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم دوم پرونده در حوالی خیابان کارگر جنوبی شناسایی شد، اضافه کرد: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان گوشی مال باخته کشف و متهم اظهار داشت مابقی اموال در اختیار همسر سابق شاکی بوده و آنها را فروخته است .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهمان معترف شدند پول به دست آمده از فروش اموال سرقتی را صرف تامین تهیه مواد مخدر کرده اند، اضافه کرد: و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند

 

منبع: رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر