کد خبر: 100189
A

مصوبه جدید کمیسیون تلفیق: تخصیص یک درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاه‌های اجرایی به صداوسیما

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند تا یک درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاه‌های اجرایی (اعتبارات غیر از حقوق و مزایا) برای تولید محتوای فرهنگی به سازمان صداوسیما اختصاص یابد.

مصوبه جدید کمیسیون تلفیق: تخصیص یک درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاه‌های اجرایی به صداوسیما

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی چ با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند تا یک درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاه‌های اجرایی (اعتبارات غیر از حقوق و مزایا) برای تولید محتوای فرهنگی به سازمان صداوسیما اختصاص یابد.

وی افزود: علاوه بر این اعضای کمیسیون مصوب کردند که لیست تمام پرداختی‌های دستگاه‌ها در اختیار نهادهای نظارتی قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: همچنین براساس مصوبه امشب اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد سازمان برنامه و بودجه گزارش اعتباراتی را که از دایره شمول قانون حسابرسی مستثنی شده‌اند به تفکیک دستگاه‌ای اجرایی تا ابتدای اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین دیوان محاسبات ارائه کنند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین براساس این مصوبه دیوان محاسبات مکلف شد هر سه ماه یکبار گزارشی را از نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات خارج از شمول قانون حسابرسی به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارائه کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر