کد خبر: 106257
A

غیبت ۲۰ روزه وزیر صمت و وضعیت آشفته بازار

علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صمت حدود ۲۰ روز است که در جلسات هیات دولت، ستاد اقتصادی و ستاد تنظیم بازار حضور نیافته است. آخرین تصویر منتشر شده از او در انظار عمومی به ۱۲ فروردین در جریان افتتاح طرح‌های ملی وزارت صمت برمی‌گردد و پس از آن در جایی دیده نشده است. بنابر گزارش دیده بان ایران؛رزم حسینی به دلیل ابتلا به کرونا در جلسات رسمی شرکت نکرده است اما آیا در شرایط کرونایی هم نتوانسته است اختیارات خود را به دیگر معاونان واگذار کرده تا جلسات را اداره کنند!

غیبت ۲۰ روزه وزیر صمت و وضعیت آشفته بازار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صمت حدود  ۲۰ روز است که در جلسات هیات دولت، ستاد اقتصادی و ستاد تنظیم بازار حضور نیافته است.

آخرین تصویر منتشر شده از او در انظار عمومی به ۱۲ فروردین در جریان افتتاح طرح‌های ملی وزارت صمت برمی‌گردد و پس از آن در جایی دیده نشده است.

رزم‌حسینی در حالی غایب بزرگ جلسات اقتصادی دولت است که بخش تولید و تجارت در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد و با توجه به نامگذاری امسال به نام "تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها" هنوز برنامه‌ای از سوی این وزارتخانه برای تحقق شعار امسال ارائه نشده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛رزم حسینی به دلیل ابتلا به کرونا در جلسات رسمی شرکت نکرده است اما آیا در شرایط کرونایی هم نتوانسته است  اختیارات خود را به دیگر معاونان واگذار کرده تا جلسات را اداره کنند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر