کد خبر: 123939
A

اختلاف بین بانک های عامل و وزارت راه‌وشهرسازی بر سر پرداخت "وام ودیعه مسکن"

وزارت راه‌وشهرسازی تاکید دارد بر اساس مصوبه هیات دولت باید وام ودیعه مسکن پرداخت شود حال آنکه بانک های عامل با طرح ادعای "نداشتن منابع "از اجرای درخواست مشتریان استنکاف می کنند.

اختلاف بین بانک های عامل و وزارت راه‌وشهرسازی بر سر پرداخت "وام ودیعه مسکن"

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت راه‌وشهرسازی تاکید دارد بر اساس مصوبه هیات دولت باید وام ودیعه مسکن پرداخت شود حال آنکه بانک های عامل با طرح ادعای "نداشتن منابع "از اجرای درخواست مشتریان استنکاف می کنند. 

در این میان بانک ملی که از بانک های عامل است و موظف به پرداخت وام ودیعه مسکن می‌باشد از دادن وام به متقاضیان استنکاف می‌کند.

یک متقاضی وام مسکن در این باره و طی یک پیام وارده به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت:

"با وجود اینکه چند ماه است اقدام به نام نویسی و تهیه تمام مدارک لازم و صحت و درستی مدارک و هماهنگی و یافتن دو ضامن کارمند رسمی دولت نموده ام ولی متاسفانه در تماس با بانک ملی شعبه سیدخندان(تهران)  به بنده گفت از "وام ودیعه مسکن" خبری نیست و دیگر پیگیر نشوید و در اسرع وقت به بانک مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل بگیرید!!"

یعنی به همین راحتی زحمات و انتظار چند ماهه یک متقاضی وام را هوا می‌کنند زیرا بانک مرکزی و وزارت راه‌وشهرسازی از سر لجبازی یا ناهماهنگی مردم را چشم انتظار یک وام ۷۰ میلیونی کرده اند.

 

دولت و مجلس انقلابی با این رویه واقعا انتظار کدام جهش و پیشرفت و رضایت عمومی را دارند؟ چرا مردم بخاطر وامهای جزئی و مصوب شده باید اینهمه به زحمت بیافتند و در نهایت به حق خود نرسند؟ چه کسی #پاسخگو این نوع شلختگی مدیریتی است؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر