کد خبر: 126694
A

شاخص بورس ۸۴۵ واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸۴۵واحدی روبرو شد.

شاخص بورس ۸۴۵ واحد افت کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 3میلیارد و 703میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 526میلیارد تومان در بیش از 299هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 845واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 282هزار و 478واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت تهران، ایارن خودرو و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های صنایع توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی نوری و سرمایه‌گذاری ملی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 928میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 560میلیارد تومان در 716هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 528واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای نفت ایرانول، فرابورس ایران و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین شد و در مقابل شرکت‌های تجلی توسعه معادن و فلزات، پویا زرکان آق دره و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر