کد خبر: 126787
A

افزایش چشمگیر هزینه سفر در ایام نوروز/هزینه سفر به کشورهای همسایه چقدر است؟ افزایش چشمگیر هزینه سفر در ایام نوروز/هزینه سفر به کشورهای همسایه چقدر است؟

بررسی رقم تورها و بلیت های هواپیمایی حاکی از افزایش چشمگیر قیمت‌ها در ایام تعطیلات نوروزی است به طوری که در برخی از موارد قیمت بلیت های هواپیما در این ایام تا دو برابر افزایش یافته است.

افزایش چشمگیر هزینه سفر در ایام نوروز/هزینه سفر به کشورهای همسایه چقدر است؟
افزایش چشمگیر هزینه سفر در ایام نوروز/هزینه سفر به کشورهای همسایه چقدر است؟
به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ یکی از اولین مقاصد گردشگری ایرانیان ترکیه است؛ بررسی ها حاکی از آن است که میانگین قیمت بلیت هواپیما برای سفر به ترکیه درهفته های اخیر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این رقم در ایام نوروز و اواخر اسفند ماه تا ۵ میلیون تومان افزایش می یابد.

 

هزینه تورهای ترکیه در روزهای اخیر نیز از کف ۵ میلیون تومان آغاز می شود و در ایام نوروز به ۷ میلیون تومان می رسد.

 

دبی یکی دیگر از مقاصد گردشگری ایرانیان است؛ قیمت بلیت هواپیما برای سفر به دبی در روزهای اخیر از ۳ میلیون تومان آغاز می شود و در ایام نوروز به ۵ میلیون تومان می رسد.

 

هزینه تور دبی نیز در ایام نوروز و در مقایسه با اسفند ماه افزایش چشمگیری دارد؛ بررسی ها حاکی از آن است که هزینه تورهای دبی در کف قیمتی و در روزهای اخیر ۱۳ میلیون تومان است که در ایام نوروز به ۱۵ میلیون تومان می رسد.

 

ارمنستان نیز در سال های اخیر به یکی دیگر از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است؛ قیمت بلیت سفر به ایروان در روزهای اخیر به طور میانگین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که در ایام نوروز به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد.

 

در ایام نوروز هزینه های تور ایروان نیز در کف قیمتی ۶ میلیون تومان است و در اسفند ماه هزینه تور ایروان به طور میانگین ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

کانادا اما با وجود آنکه از کشورهای همسایه ایران نیست یکی دیگر از مقاصد گردشگری ایرانیان است که در رفت و آمد ایرانیان به آنجا در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است؛ بررسی ها حاکی از آن است که هزینه تهیه بلیت برای رفتن به این کشور به طور میانگین ۲۳ میلیون تومان است./خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر