کد خبر: 145891
A

قیمت انواع میوه شب یلدا اعلام شد+ قیمت جدید

دارایی نژاد قیمت انواع میوه سبد شب یلدا را اعلام کرد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت نسبت به روزهای قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

قیمت انواع میوه شب یلدا اعلام شد+ قیمت جدید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: شب گذشته ورودی بار میدان ۸ هزارتن بود که به سبب افزایش ۲ تا ۳ برابری در روزهای قبل حدود ۳ هزارتن بار شامل میوه، صیفی و سبزی در غرفه ها مانده است.

به گفته او، با توجه به افزایش عرضه نه تنها قیمت در بازار افزایش نداشته، بلکه امروز ۱۰ درصد هم کاهش داشته است. درحالیکه ما تنها پیش بینی ثبات قیمت را داشتیم.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو خرمالو ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، ازگیل ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، انار ساوه ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، انار شیراز ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، انار دماوند ۳۰ تا ۳۵ هزارتومان، هندوانه ۵ تا ۹ هزارتومان، پرتقال جنوب ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، پرتقال شمال ۷ تا ۱۲ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: هم اکنون هرکیلو نارنگی انشو با نرخ ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، نارنگی پیج ۲۰ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، سیب ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، کیوی ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، لبو ۱۰ تا ۱۸ هزارتومان، شلغم ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، موز هندی ۴۰ تا ۴۵ هزارتومان، موز پاکستانی ۲۵ هزارتومان و موز اکوادور ۵۰ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی باید عرضه شود.

دارایی نژاد گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا یک هفته بعد از شب یلدا به سبب نبود تقاضا قیمت ۲۰ درصد کاهش یابد.

منبع: خبرنگاران جوان 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر