کد خبر: 145901
A

ادعای جنجالی یک نماینده مجلس علیه دولت ابراهیم رئیسی: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده است

حسن محمدیاری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.

ادعای جنجالی یک نماینده مجلس علیه دولت ابراهیم رئیسی: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.

حسن محمدیاری، با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی منابع را در جریان بررسی بودجه تعریف کرد و محقق شده، اما مصارف آن تغییر پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قابل قبول نیست که سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر دهد، گفت: بخش اعظمی از پروژه‌های مناطق کم برخوردار که نیاز به تزریق اعتبار داشتند، به حاشیه رفته است.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید اقتدار خودش را در مقابل سازمان برنامه و بودجه نشان دهد.

محمدیاری ادامه داد: منابع بودجه محقق شده است، اما سازمان برنامه و بودجه، مصارف آن را جا به جا کرده است که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بودجه مشخص شده است که فلان اعتبار برای موضوع مشخصی تخصیص داده شود، اما سازمان برنامه و بودجه تغییراتی را در آن اعمال کرده که قابل قبول نیست.

منبع: مهر 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر