کد خبر: 152174
A

دردسر تازه برای صیانت کنندگان اینترنت/ ساپورت اینترنت ماهواره ای در سامسونگ گلکسی S۲۴

سامسونگ به‌دنبال استفاده از نمایشگر ۱۴۴ هرتز و سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا است. این یعنی دردسر جدید برای آنها که اینترنت ماهواره ای را چالشی بزرگ می دانند. آنها که حامیان سرسخت طرح موسوم به صیانت هستند!

دردسر تازه برای صیانت کنندگان اینترنت/ ساپورت اینترنت ماهواره ای در سامسونگ گلکسی S۲۴

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سامسونگ به‌دنبال استفاده از نمایشگر ۱۴۴ هرتز و سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا است. این یعنی دردسر جدید برای آنها که اینترنت ماهواره ای را چالشی بزرگ می دانند. آنها که حامیان سرسخت طرح موسوم به صیانت هستند!

سامسونگ همواره بهترین قطعات سخت‌افزاری‌اش را در گوشی‌های سری گلکسی اس اولترا استفاده می‌کند و امسال شاهد رونمایی S۲۳ Ultra با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی پرقدرت بودیم. بر اساس ادعای خبرگزاری SamLover، سامسونگ به دنبال استفاده از نمایشگر ۱۴۴ هرتز در گلکسی اس ۲۴ اولترا است.

سامسونگ پیش‌تر هیچ موبایلی با نمایشگر ۱۴۴ هرتز تولید نکرده است. این عدد که به نرخ نوسازی اشاره می‌کند، نشان می‌دهد صفحه‌نمایش Galaxy S۲۴ Ultra قرار است بسیار روان باشد. سامسونگ در حال حاضر در شماری از گوشی‌هایش از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با رابط کاربری One UI ۶ بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ تولید شود. این گوشی نسخه‌ی سفارشی پردازنده‌ی Snapdragon ۸ Gen ۳ کوالکام، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۴.۱، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و قابلیت‌های دیگری مثل ارتباط ماهواره‌ای خواهد داشت.

5830731

منبع: زومیت 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر