کد خبر: 154101
A

زمان اعلام نوبت «متقاضیان ویرایش خودرو» مشخص شد

زمان تحویل خودرو برای متقاضیانی که از 5 تا 10 اردیبهشت نوع خودروی خود را در سامانه یکپارچه خودرو تغییر دادند، اواسط هفته آینده اعلام می‌شود.

زمان اعلام نوبت «متقاضیان ویرایش خودرو» مشخص شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی در سامانه یکپارچه خودرو مشخص شده و تنها متقاضیانی که نوبت دریافت خودروی خود را در سامانه یکپارچه خودرو تغییر داده‌اند، باقی مانده‌اند.

سخنگوی وزارت صمت زمان تحویل خودروی این گروه از متقاضیان را هم اعلام کرده و گفته است: زمان تحویل خودرو برای متقاضیانی که  از 5 تا 10 اردیبهشت نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده اعلام می‌شود.

بر این اساس این گروه از متقاضیان در اواسط هفته آینده می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو زمان تحویل خودروی خود را بدانند.

همزمان با اعلام زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه، مشخص شد که برخی از افراد زمستان سال 1403می‌توانند خودروی ثبت نامی را دریافت کنند. با توجه به دور بودن موعد تحویل خودرو، وزارت صمت این فرصت را به این گروه از متقاضیان داد که در صورت تمایل نوع خودروی دریافتی را تغییر دهند و با این کار، بتوانند زمان تحویل خودروی خود را جلو بیندازند.

حالا امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده که فرصت ویرایش خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه، شب گذشته به پایان رسیده و تعداد 208 هزار و 734 نفر از این فرصت استفاده و اولویت خودرویی خود را تغییر دادند. این گروه اواسط هفته آینده می‌توانند زمان دقیق تحویل خودروی خود را ببینند.

در حال حاضر مهلت شش روزه برای تغییر اولویت‌های خودرویی به پایان رسیده و افرادی که نوبت دریافت خودروهای آن‌ها 1403 بود، توانستند نوع خودروی انتخابی را با اولویت‌بندی با پنج مدل دیگر تغییر دهند تا در سال 1402 خودرو را تحویل بگیرند.

اما اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان همان انتخاب اولویت سال 1403 برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

البته این امکان وجود دارد که این دسته از افراد با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو و انتخاب گزینه انصراف از شرکت در دور اول خارج شوند و در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو که 16 اردیبهشت برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر