کد خبر: 155823
A

گلدیران؛ برنده دوازدهمین دوره تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده

مراسم اعطای جایزه تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده امروز سوم خرداد ماه سال ١۴٠٢ با حضور میهمانانی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شرکت گلدیران برگزار شد.

گلدیران؛ برنده دوازدهمین دوره تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کیفیت محصولات قطعا تنها ملاک و حتی مهم‌ترین ملاک برای درجه بندی موفقیت یک شرکت مطرح نیست. خدمات مشتریان همان برگ برنده‌ی گلدیران است که تا امروز روی خوش زندگی را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است.

مراسم اعطای جایزه تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده برای نوبت دوازدهم امروز سوم خرداد ماه سال ١۴٠٢ همزمان با سالروز‌ آزادسازی خرمشهر برگزار شد. این مراسم با حضور میهمانانی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در شرکت گلدیران واقع در بزرگراه باکری تهران برگزار شد.

IMG_20230524_221014_869
 
گلدیران تا پیش از این، برنده ١١ تندیس طلایی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده بوده است. مراسم اعطای تندیس دوازدهم با حضور میهمانان در ابتدای صبح آغاز شد. با همراهی مهدی فرجی مدیرعامل گلدیران، میهمانان به بخش‌های تماس با مشتریان شرکت هدایت شدند و توضیحاتی درباره سیاست‌های این سازمان در حوزه ارتباط تلفنی با مشتریان مطرح کرد
آقای فرجی در این بخش از ایده‌ای که این سازمان برای تمدید گارانتی محصولات دارد صحبت کرد؛ طبق صحبت‌های ایشان زمانی که بازه گارانتی محصولات مدتی پس از خرید به اتمام می‌رسد، شرکت گلدیران به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد که تعهد خود به مشتریانش را حفظ کند؛ در این روش با هزینه کمتری این گارانتی را به مدت یک تا دو سال دیگر از سمت نقطه اول تولید تمدید کرده و خیالشان را از مشکلات احتمالی برای محصولات راحت کنند زیرا در صورت بروز مشکل از سمت اوپراتورها مورد بررسی قرار گرفته و حتی در صورت لزوم محصول تعویض می‌شود. آقای فرجی همچنین اعلام کردند که تا امروز چیزی حدود 10 درصد از مشتریان از این طرح استقبال کرده‌اند.
مدیر عامل شرکت گلدیران همچنین گفت: اگر شکایاتی از سمت مصرف کننده باشد که بخش واحد مورد نظر نتواند آن را حل کند، بخش امور مشتریان با اختیارات بیشتری که دارد پیگیر حل مسئله می‌شود. منظور از اختیارات این است که برای مثال برای تعویض بخشی از محصول نیازی به اجازه من یا فرد مسئول دیگری ندارند. این دستور العمل بر اساس ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده طراحی شده است.
وی در پاسخ به سوال یکی از مهمانان مبنی بر وضعیت رضایت از کارشناسان نصب توضیح داد: نصب تولیدات شرکت در غالب مواقع بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد. برای لوازم خانگی معمولا زیر یک ساعت کار کارشناس نصب تمام می‌شود. میانگین ارائه خدمات ما برای تعمیرات هم 2.6 دهم است.
فرجی همچنین گفت: بخش قابل توجهی از قطهات مورد نیاز ما در بخش تعمیرات توسط خود جی‌پلاس تأمین می‌شود؛ فرمول برای محصولات مختلف فرق می‌کند. برای مثال برای یخچال نزدیک به 30 درصد موارد از تولیدات خودمان است.
فرجی ضمن اشاره به اینکه وضعیت بازار پس از اعمال تحریم‌ها تغییر کرده است، گفت: درمیان رقبا، سهم گلدیران از بازار تلویزیون و لباسشویی جایگاه دوم، در بازار یخچال جایگاه سوم است. با وجود اینها جی پلاس سبد متنوعی از محصولات را در بازار به خود اختصاص داده است. از لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و سیستم‌های تهویه مطبوع تا بخش آی‌تی که شامل مانیتور، پرینتر، کیبورد، موس و موبایل را طیف در محصولات خود دارد.
گلدیران؛ پرچمدار حمایت از حقوق مصرف کنندگان ‌
 
مراسم با همراهی برخی کارکنان شرکت و میهمانان در سالن آمفی تئاتر این مجموعه ادامه یافت. قسمتی از سالن برای کارکنان برگزیده از بخش‌های تکنسین فنی و امور مشتریان در نظر گرفته شده بود. همان ابتدا مجری برنامه مهمانان را به تماشای ویدئوی معرفی شرکت گلدیران دعوت کرد. این ویدئو از تاریخچه شروع کار، تا گسترش این شرکت، مسیری که تا کنون طی شده تا گلدیران را به نقطه اکنونی رسانده را به نمایش گذاشت. حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان ضمن تبریک دوازدهمین تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده، گفت: در ابتدا ما یک عذرخواهی به این مجموعه بدهکاریم. در دو سال گذشته به دلیل شرایطی که بیماری کرونا ایجاد کرده بود نتوانستیم مراسم رسمی و مناسب اسفندماه را برای این رویداد برگزار کنیم. لذا تصمیم گرفتیم با حضور مقامات عالی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دکتر تقوی معاون سازمان و آقای منابی عضو هیئت مدیره سازمان جایزه حمایت از حقوق مصرف کننده را به این شرکت تقدیم کنیم. قطعا گلدیران با این تعداد جوایز از پرچمداران حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کشور است.

IMG_20230524_221014_524
حسین زاده قشمی همچنین گفت: ما در هرسری از فرایند این گزینش یک سری اتفاقات جدیدی رقم می‌زنیم و با توجه به رویکردهای تعالی سازمان شاخصه‌های جدیدی را به فرایند اضافه می‌کنیم.

 

شرکت شما می‌تواند نمونه مناسبی برای شرکت‌های دیگر در این حوزه باشد تا بتوانیم از مسئولیت اجتماعی شما برای آموزش و الگوبرداری سایر شرکت‌ها استفاده کنیم؛ چون ما کمتر شرکتی را در مجموعه‌های ملی داریم که این سطح از خدمات پس از فروش را با این کیفیت به مشتریانشان ارائه کنند.  
وی همچنین گفت: اتفاق دیگری که به تازگی رقم زدیم و فکر می‌کنیم شرکت گلدیران می‌تواند میزبان خوبی برای این اتقاق باشد این است که در فرایند برگزاری جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کننده، باید اتفاق نویینی در حوزه حمایت از شرکت‌هایی که در امر حمایت از حقوق مصرف کننده فعال هستند، انجام داد. چون باید حمایتی‌ها را از برندگان جوایز حمایت از مصرف کننده در کشور احیا کرد. به همین جهت حمایت صداوسیما را دو هفته پیش احیا کردیم و تخفیف 30 درصدی را برای شرکت‌هایی که از سمت ما معرفی شوند را احیا کرده ایم.
همچنین شورای روابط عمومی جایزه حمایت از مصرف کنندگان را فعال کرده‌ایم. این شورا یک جلسه هم اندیشی بین شرکت‌های برتر کشور هستند که آخرین جلسه آن هم با حضور دوستانی از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شکل گرفت که بحث حمایت رسانه‌ای از شرکت‌های داخلی را این سمت پیگیری کردیم.   
وی همچنین درباره راهیان پیشرفت یا گردشگری صنعتی توضیح داد: برای رهبران عمومی افکار غالب شرکت‌ها در این حوزه فعالند. سال گذشته هم که این موضوع را در وزارت صمت مطرح کردیم و 10 هزار اعزام هم تا به امروز از میان نخبگان داشته ایم. رییس جمهور هم که تا به حال در دو برنامه ما شرکت کرده است توصیه کرده‌اند که وزارت خانه‌ها از این موضوع حمایت کنند.
امور مشتریان، دیده‌بانان روابط عمومی هستند
حسین زاده قشمی در انتهای صحبت‌های خود ضمن اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی این شرکت از مجموعه‌های موفق در کشور است، گفت: دیده‌بانان روابط عمومی شما عزیزان از قسمت امور مشتریان هستند؛ ما افتخار می‌کنیم که تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده را از سمت مردم به دست این دیده‌بانان تقدیم کنیم. انشالله از دوره بعد مفتخر به دریافت تندیس بلورین خواهید بود.

IMG_20230524_221014_796
در قسمت دوم برنامه از کارشناسان برتر تماس‌ با مشتریان تقدیر به عمل آمد. سه نفر از اعضای برتر در بخش کارشناسی تماس‌های تلفنی و سه نفر از اعضای برتر کارشناسی تماس‌های خروجی در این بخش لوح افتخار از مهمانان و میزبانان این برنامه دریافت کردند.
در بخش بعد از این مراسم هم از تیم عملیاتی تشکر به عمل آمد. سه تن از تکنسین‌های برتر بخش تعمیرات و کارشناسان برتر قسمت نصب و سرویس در سکوی این مراسم و از سمت بزرگان مراسم تقدیر شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر