کد خبر: 179398
A

مالک کوروش کمپانی کیست؟/وزارت صمت پشت پرده تخلف مالک کوروش کمپانی است/+عکس

امیرحسین شریفیان متولد ۱۳۷۵ مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است

مالک کوروش کمپانی کیست؟/وزارت صمت پشت پرده تخلف مالک کوروش کمپانی است/+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی، کسی است که اکنون به علت کلاهبرداری متواری شده است و پلیس در صدد یافتن وی است. شرکتی که این مدت بر سر زبان‌ها افتاده بود و حتی برخی از چهره‌های سینمای و ورزشی ایران از جمله سید جواد هاشمی، یوسف صیادی، رضا شفیعی جم، یوسف تیموری، خواهران منصوریان، سردار کمالی، علیرضا بیرانوند . خیلی از دیگر هنرمندان، ورزشکاران و اینفلوئنسرها از آن حمایت کردند. حالا این کلاهبرداری از مردم آشکار شده و علیرغم این تهدیدها عملاً مردم سرمایه خود را از دست داده‌اند و کالایی نیز دریافت نکرده‌اند.

امیرحسین شریفیان متولد ۱۳۷۵ مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است که با ۱۸۰ روز غیبت اولیه اقدام به تکمیل دفترچه سربازی می‌کند اما از رفتن به سربازی خودداری کرده و از سال ۱۴۰۰ تا به امروز سرباز فراری است.

سؤال اصلی از نهادهای نظارتی این است که چگونه یک سرباز فراری می‌تواند یک شرکت تاسیس کند و به راحتی با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها بتواند سرمایه مردم را بالا بکشد؟!

بر اساس قانون ثبت شرکت‌ها، اگر فردی بخواهد مدیرعامل، عضو هیئت مدیره یا بازرس یک شرکت باشد باید حتما کارت پایان خدمت داشته باشد.

وزارت صمت پشت پرده تخلف مالک کوروش کمپانی؟! 

با نگاهی به سوابق امیر حسین شریفیان متوجه می شویم وی با منتسب کردن خود به جریان های مذهبی و حاکمیتی توانسته اعتماد مسئولان را جلب کند، اینکه چه کسی یا کسانی در وزارت صمت به این جوان فاقد مدارک اولیه مجوز فعالیت داده اند، از سوی دیگر سایت متعلق به شرکت مذکور چطور توانسته گواهی فعالیت را در فضای کسب و کار کشور در اختیار بگیرد. نکته مهمی است که مسئولان وزارت صمت باید پیش از سلبریتی ها پاسخگوی آن باشند؟

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مهدی اسدی - رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در این باره گفته است: این شرکت اصلا مجوز واردات آیفون نداشته و موبایل‌ها را از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی تهیه و به فروش رسانده است.

IMG_20240217_150444_666

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر