کد خبر: 19691
A

کلاهبرداری فروشگاه های اینترنتی/ فروش طلای تقلبی

بعد از رونق گرفتن تجارت الکترونیک و گسترش فروشگاه های اینترنتی، در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه کالا ها و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری می کنند. هزاران فروشگاه اینترنتی و انواع کالا ها و خدمات ارائه شده در این مراکز، امر خرید و فروش را برای افراد تسهیل نموده است. در کنار تمام مزایا و محاسن این شیوه خرید و فروش، کلاهبرداران با سوء استفاده از کاستی های موجود در این روش خرید و فروش اقدام به فریب افراد می نمایند.

کلاهبرداری  فروشگاه های اینترنتی/ فروش طلای تقلبی

به گزارش پایگاه خبری  و تحلیلی دیده بان ایران؛ هنگامی که برای انجام خرید آنلاین به فروشگاه عرضه کننده کالا یا خدمات مورد نیاز خود، مراجعه می کنید با انواع و اقسام کالا و شیوه های خرید مواجه می شوید. عدم انطباق کیفیت و مشخصات فنی کالای خریداری شده با کالایی که افراد درب منزل تحویل می گیرند، رایج ترین شیوه کلاهبرداری و تخلف فروشگاه های اینترنتی است.

بعد از رونق گرفتن تجارت الکترونیک و گسترش فروشگاه های اینترنتی، در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه کالا ها و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری می کنند. هزاران فروشگاه اینترنتی و انواع کالا ها و خدمات ارائه شده در این مراکز، امر خرید و فروش را برای افراد تسهیل نموده است. در کنار تمام مزایا و محاسن این شیوه خرید و فروش، کلاهبرداران با سوء استفاده از کاستی های موجود در این روش خرید و فروش اقدام به فریب افراد می نمایند. ایمیل هایی که به صورت روزانه برای سایت دیده بان ایران ارسال می شود، بیانگر این موضوع است که بسیاری از هموطنان  با این گونه کلاهبرداری ها مواجه شده اند و پرونده های بسیاری در این زمینه مطرح شده است. 

فروش طلای تقلبی بخشی از پیام های مردمی را شامل می شود ظاهرا یکی از فروشگاه های معروف اینترنتی با نام (د. ک) در فروش اجناس خود با چنین مشکلاتی روبرو شده است. 

یکی از مخاطبان دیده بان ایران تصویری از فروش طلای تقلبی را که از این شرکت اینترنتی خریداری کرده  در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است

photo_2017-05-02_09-29-01

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر