کد خبر: 31785
A

استاندار فارس بر وصول مطالبات معوق بانک ها تاکید کرد

استاندار فارس با تاکید بر وصول مطالبات معوق بانک ها از آنها خواست تا با برنامه ریزی صحیح و نظام هدفمند منابع دریافتی را به چرخه تسهیلات بازگردانند و زمینه رونق اقتصادی را بیش از گذشته فراهم کنند.

استاندار فارس بر وصول مطالبات معوق بانک ها تاکید کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل تبادار شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان همچنین دستگاههای اجرایی را مکلف کرد تا افراد اهل کار و کارآفرین واقعی را جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی نمایند و در ادامه نیز روند پرداخت اقساط و همکاری مشتری با بانک ها را رصد کنند و در هنگام نیاز یاریگر بانک ها باشند.
استاندار فارس، از اشتغال و فراهم کردن زمینه ایجاد آن به عنوان یک مطالبه عمومی و یکی از دغدغه های مهم مدیران استان یاد کرد و بانکها را در کنار دستگاههای اجرایی در راستای تحقق این امرمهم کارگشا برشمرد.
وی بانک ها را به عنوان یک بنگاه اقتصادی و یاری گر بخش خصوصی قلمداد نمود و از بانک ها خواست تا این بخش را که هم پای دولت در مسیر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی گام نهاده است مورد حمایت قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه اگر منابع بانکی مددکار سرمایه گذار و بخش خصوصی نباشد روند توسعه و رونق اقتصادی استان شتاب نخواهد گرفت و تحقق آن را نیازمند اهتمام جدی بانک ها به عنوان بنگاه اقتصادی در کنار دستگاههای اجرایی دانست.
تبادار با بیان اینکه بین بانک های دولتی و خصوصی استان هیچ تفاوتی وجود ندارد از همه بانک ها خواست تا در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان نقش آفرین باشند.
استاندار فارس همدلی و همراهی را رمز موفقیت در کارها دانست و از دستگاه های اجرایی و بانکها درخواست کرد تا با همدلی و هم افزایی گشایشگر اشتغال استان باشند.
استاندار فارس با تشریح وظایف ذاتی دستگاههای نظارتی، تعامل بیشتر این مجموعه ها را با دستگاههای اجرایی و بانک ها خواستار شد تا ضمن نظارت دقیق و ایجاد فضای آرام، شرایط امیدوار کننده ای برای بهره گیری از حداقل ها در راستای استفاده حداکثری از منابع فراهم شود.
6122/ 2027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر