کد خبر: 31997
A

سخنگوی اسبق وزارت خارجه، مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی محمود محمدی را به عنوان «مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل» منصوب کرد.

سخنگوی اسبق وزارت خارجه، مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری خطاب به محمدی آمده است: «با عنایت به سوابق روشن و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور امور بین‌ الملل مدیرعامل منصوب می شوید. امید است با عنایت خداوند متعال در راستای انجام این امر خطیر، پیوسته موفق و موید باشید».
محمدی، عنوان مشاور وزیر و سخنگوی وزارت امور خارجه را در کارنامه کاری خود دارد، وی همچنین مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه بوده است.
محمود محمدی سفیر ایران در جمهوری تونس بوده است، وی هم چنین در سال 1389 راهی الجزایر شد و تا سال 1393 سفیر ایران در الجزایر بود.
نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه های‌ دوستی پارلمانی ایران و فرانسه و ایران و تونس از جمله سوابق وی در خانه ملت است.
دبیری اولین اجلاس شهرداران پایتخت‌ ها و کلان شهرهای آسیایی، مشاور بین الملل رئیس دانشگاه و سرپرست معاونت بین‌ الملل دانشگاه آزاد اسلامی، قائم مقامی دانشکده روابط بین‌ الملل وزارت امور خارجه، استاد مرکز آموزش های دیپلماتیک ویژه دیپلمات های خارجی وزارت امور خارجه، استاد دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده روابط بین‌ الملل وزارت امور خارجه و عضویت در گروه‌های بلند پایه بین‌ الملل از دیگر سوابق محمدی است.
محمدی که به چهار زبان ایتالیایی، انگلیسی، فرانسه و عربی تسلط دارد تا کنون مقالات زیادی در زمینه سازمانهای بین‌ المللی و منطقه‌ ای، سیاست خارجی و سیاست بین‌ الملل به رشته تحریر در آورده و مقالات وی در سمینارها و کنفرانس های بین‌ المللی ارائه شده است.
وی دارای مدرک دکترا در سیاست بین‌ الملل از دانشگاه خاور شناسی ناپل ایتالیا و مدرک تخصصی فوق دانشگاهی در مطالعات اروپایی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر