کد خبر: 32340
A

فرمانداربروجرد:مدیران شهرستان درراستای جذب حداکثری اعتبارطرح اشتغال فراگیرتلاش کنند

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: چهار هزارو 630 میلیارد ریال اعتباربرای اجرای طرح اشتغال فراگیردر لرستان اختصاص یافته که مدیران شهرستان باید برای جذب حداکثری اعتباردستگاه های خود تلاش کنند.

فرمانداربروجرد:مدیران شهرستان درراستای جذب حداکثری اعتبارطرح اشتغال فراگیرتلاش کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی کورانی فرروزپنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: هیچ توجیهی از مدیران مرتبط و بانک ها در زمینه ایجاد اشتغال و تولید پذیرفته نیست و درصورت کم کاری و قصوردستگاه ها و بانکها اسامی آنان به رسانه ها اعلام خواهد شد.
وی اظهارکرد: یکی از سیاست های استاندارلرستان اولویت دارکردن طرح های اقتصادی دراستان است که درشهرستان بروجرد سد آبسرده و شهید بروجردی، چهار خطه بروجرد به نهاوند، سیلکون متال، سرم سازی، طرح توسعه زاگرس پوش و سامان کاشی، کاشی جم و نساجی در دستورکار هستند.
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه سهم اشتغال سال 96 هردستگاه باید تا پایان امسال مشخص شود، بیان کرد: به دنبال ایجاد اشتغال سوری نباشیم زیرا با راستی آزمایی اشتغال های ایجاد شده بررسی می شوند.
علی کورانی فر بیان کرد: هیچ موضوعی در شهرستان بروجرد مهمترازاشتغال و تولید نیست و همه دستگاه ها باید به این موضوع اهمیت جدی بدهند.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای ایجاد اشتغال بحث توسعه باغات دراراضی شیب دار را در اولویت کاری خود قرار دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد نیز در این نشست گفت: تاکنون اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در قالب 21 محموله به مناطق زلزله زده اعزام شده است.
محمد کرمی افزود: یک هزارو 200 تخته چادربه مبلغ 9 میلیارد ریال ازطرف هلال احمر بروجرد به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
به گفته وی تاکنون 350 هزار قرص نان، 26 هزار آب معدنی، 2 هزار تخته پتو، 11 تن برنج و مقادیری خرما، شیر خشک، مربا و عسل، و 150 میلیون ریال به صورت نقدی به حساب هلال احمر واریز شده است.
وی اظهارکرد: جمعیت هلال احمر بروجرد همچنان در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر