کد خبر: 33376
A

عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی حسن آباد شهرستان ری آغاز شد

عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی حسن آباد فشافویه امروز (سه شنبه) در آیینی با حضور نمایندگان تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم محلی آغاز شد.

عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی حسن آباد شهرستان ری آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرماندار ویژه شهرستان ری روز سه شنبه در این آیین گفت: این درمانگاه شبانه روزی در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع با زیر بنای 2 هزار و 619 متر مربع در سه طبقه در طی 19 ماه ساخته می شود.
هدایت الله جمالی پور افزود: بخش حسن آباد فشافویه به رغم داشتن جمعیت بالای کارگری و قرار گرفتن در مسیر 17 استان جنوبی کشور و همچنین قرار گرفتن در کنار فرودگاه بین الملی امام خمینی(ره) سال ها از داشتن یک کلینیک تخصصی درمانی رنج می برد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود جمعیت رو به رشد جامعه کارگری در این منطقه، مسافت طولانی تا مرکز شهر تهران، فقر ساکنین و نیاز مصدومان تصادفات جاده ای در اتوبان تهران ـ قم ،ساخت یک کلینیک تخصصی درمانی را در این منطقه ضروری است.
وی با بیان اینکه زمین ساخت این درمانگاه را خیرین تامین کرده اند، افزود: تعامل میان خیرین و مسئولان دولتی در محرومیت زدایی و کمک به محرومان ظرفیت عظیمی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.
جمالی پور ادامه داد: امروز دولت به دنبال استفاده از ظرفیت خیرین و واگذاری برخی امور اجتماعی مانند سلامت و درمان به دست مردم است و در این راه بهترین روش ایجاد سازمان های مردم نهاد است.
وی با اشاره به اینکه دولت دکتر روحانی به حوزه سلامت شهرستان ری توجه ویژه داشته است ،عنوان داشت: بیمارستان های فیروزآبادی و هفت تیر شهرری از ابتدای دولت تدبیر و امید تغییرات فراوانی از جمله نوسازی تجهیزات پزشکی، ایجاد ساختمان های جدید و بخش های درمانی جدید داشته اند.
پروانه مافی و محسن علیجانی زمانی نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، خسروانی مدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی استان تهران، ضیائی بخشدار حسن آباد و استیری امام جمعه بخش فشافویه در این مراسم حضور داشتند.
بخش حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری است که متشکل از 37 روستا با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر