کد خبر: 39666
A

افتضاح مدیریتی قطارها!/ قطار پردیس مشهد - تهران، ساعتهاست در نقاب سبزوار متوقف مانده!/ مسئولین قطار پس از 6 ساعت توقف: قطار جایگزین در راه است!

درحالیکه اخرین قطار پردیس مشهد - تهران ، ٢٣ ساعت طول کشید تا به مقصد برسد، این افتضاح مدیریتی ادامه دارد و شامل دیگر سفرهای قطاری میشود.

افتضاح مدیریتی قطارها!/ قطار پردیس مشهد - تهران، ساعتهاست در نقاب سبزوار متوقف مانده!/ مسئولین قطار پس از 6 ساعت توقف: قطار جایگزین در راه است!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ درحالیکه اخرین قطار پردیس مشهد - تهران ، ٢٣ ساعت طول کشید تا به مقصد برسد، این افتضاح مدیریتی ادامه دارد و شامل دیگر سفرهای قطاری میشود.

 درحالیکه صبح امروز یک قطار دیگر از مشهد راهی تهران شده، اطلاعات رسیده حکایت از آن دارد که این قطار از همان ساعات اولیه در نقاب سبزوار متوقف شده و حرکت نمی کند و مسئولین قطار نیز توضیحی به مسافران نمی دهند!

دقایقی پیش، (ساعت 13 و 30 دقیقه، یعنی 6 ساعت پس از توقف) مسئولین قطار با بیان این که «قطار به مشکلاتی جدی برخورده»، به مسافران وعده داده اند قطار جایگزین فرستاده شده و قرار است با این قطار، راهی تهران شوند!

مشخص نیست، اشکال فنی این قطار، چگونه بوده که قبل از حرکت، تیم فنی متوجه آن نشده و تنها دقایقی پس از حرکت، ضمن متوقف کردن قطار، ساعتها مسافران مظلوم را منتظر گذاشته اند! و حالا پس از وعده ی جدید، معلوم نیست چند ساعت دیگر قرار است مسافران، منتظر قطار جایگزین بمانند!

در شرایطی که پروازها بدلیل شرایط بد جوی، عموماً متوقف است، بد نیست مسئولین محترم، اندک تکانی به خود دهند و همین تک امکان سفر (قطار) را مدیریت کنند تا مردم بتوانند لااقل از این طریق این وسیله نقلیه، به سفرهای خود بپردازند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر