کد خبر: 53060
A
علی ساری عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رئیس جمهور در خصوص هیچ کدام از وزرای پیشنهادی با مجلس مشورت نکرد/ گزینه های ضعیفی برای هدایت مهم ترین وزارتخانه های اقتصادی به مجلس معرفی شده است

علی ساری نماینده اصلاح طلب مجلس: رئیس جمهور به هیچ وجه در خصوص گزینه های پیشنهادی با نمایندگان مجلس مشورت نکرد بنابراین ایشان و همراهانشان نباید انتظار داشته باشند که مجلس به گزینه های ضعیف ارائه شده رای حداکثری دهد. به طور مثال جابه جایی یک وزیر ضعیف از یک وزارتخانه اقتصادی به وزارتخانه بزرگتر چه معنا و مفهومی می توانست داشته باشد مجلس گلایه های زیادی از رئیس جمهور دارد امیدواریم آقای روحانی دلایل روشنی برای معرفی وزرای ضعیف ارائه شده به مجلس داشته باشند.

رئیس جمهور در خصوص هیچ کدام از وزرای پیشنهادی با مجلس مشورت نکرد/ گزینه های ضعیفی برای هدایت مهم ترین وزارتخانه های اقتصادی به مجلس معرفی شده است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران رئیس جمهور هفته پیش چهار وزیر را برای کسب رای اعتماد به مجلس فرستادند؛ فرهاد دژپسند وزارت اقتصاد، رضا رحمانی وزارت صمت، اسلامی وزارت راه و محمد شریعتمداری با جابه جایی از وزارت صمت به عنوان وزیر یک وزارتخانه بزرگتر و مهم تر یعنی تعاون، کار، رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی شد.

 

حال باید منتظر ماند و دید نمایندگان مجلس به کدام یک وزرای معرفی شده؛ اعتماد خواهند کرد.
 
علی ساری عضو فراکسیون امید  مجلس در خصوص گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور به دیده بان ایران  گفت:

 

از  امروز بعداز ظهر تا شب هر چهار گزینه معرفی شده مورد بررسی قرار خواهند گرفت. نمایندگان نظرات خود را در خصوص چهار وزیر پیشنهادی رئیس جمهور ارائه خواهند کرد. انتظار داشتیم آقای رئیس جمهور در خصوص معرفی گزینه های پیشنهادی با نمایندگان مجلس همفکری بیشتری داشته باشند. 
 
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور به هیچ وجه در خصوص گزینه های پیشنهادی با نمایندگان مجلس مشورت نکرد بنابراین ایشان و همراهانشان نباید انتظار داشته باشند که مجلس به گزینه های ضعیف ارائه شده رای حداکثری دهد. به طور مثال جابه جایی یک وزیر ضعیف از یک وزارتخانه اقتصادی به وزارتخانه بزرگتر  چه معنا و مفهومی می توانست داشته باشد مجلس گلایه های زیادی از رئیس جمهور دارد امیدواریم آقای روحانی دلایل روشنی برای معرفی وزرای ضعیف ارائه شده به مجلس داشته باشند. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر